سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهایی کودک ۷ ساله از چنگال آدم ربایان در ایرانشهر

دادستان عمومی وانقلاب ایرانشهر گفت: کودک خردسال که به دست عده‌ای گروگانگیر ربوده شده بود با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر آزاد شد.

محسن گل محمدی دادستان عمومی وانقلاب  ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  در پی دریافت گزارش یک فقره آدم ربایی یک کودک خردسال در شهرستان ایرانشهر و درخواست گروگان گیران از خانواده گروگان که از اتباع کشور‌های همسایه است مبنی بر پرداخت ۳ میلیارد ریال وجه نقد، بررسی موضوع در دستور کار ویژه این دادستانی قرارگرفت.

او افزود: با ارائه دستورات قضایی لازم و سریع به کلیه‌ی ضابطین و پلیس‌های تخصصی شهرستان جهت اقدامات فنی و تخصصی سرانجام ظهر امروز و پس از یک هفته گروگان گیری، با پیگیری و تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر گروگان خردسال از چنگ آدم ربایان آزاد شد.

او ادامه داد: متهمین که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند از صحنه متواری که دستور بازداشت کلیه عوامل آدم ربایی نیز صادر شد.

 دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر در پایان ضمن تقدیر و تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان اعلام کرد  برخورد جدی و قاطعانه با کلیه مخلان نظم و امنیت عمومی از اولویت‌های دستگاه قضایی شهرستان بوده و پرونده‌های اینگونه جرائم با قید فوریت جهت تأمین آسایش و آرامش شهروندان رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام /ع 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.