سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۰ درصد امور در استان بوشهر به حوزه خدمات و تجارت مربوط است

مدیرکل گمرک بوشهر گفت: ۶۰ درصد از امور در استان مربوط به حوزه خدمات و تجارت است که حساسیت کار در گمرک را نشان می‌دهد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بهروز قره بیگی ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر در مراسم معرفی معاون امور گمرکی (صادرات و ترانزیت) ستاد نظارت گمرکات استان، گفت: همه مجموعه گمرک بوشهر با بسیج همگانی حتی روز‌های تعطیل آماده ارائه خدمت شبانه روزی برای ورود کالا‌های اساسی به کشور است.

او، با اشاره به پهلوگیری کشتی ۱۰ هزار تنی برنج در بندر بوشهر افزود: حدود شش سال بود که کالا‌های اساسی از گمرک بوشهر وارد کشور نشده بود که با پیگیری‌های صورت گرفته، دولت بخشی از کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم را از گمرکات استان بوشهر ترخیص خواهد کرد.

مدیرکل گمرک بوشهر ادامه داد: در همین زمینه گمرک در کمترین زمان ممکن و با اختصاص حداکثری تسهیلات گمرکی و به صورت شبانه روزی نسبت به خروج و ترخیص کالا اقدام خواهد کرد.

قره بیگی، تکریم بازرگانان را سرلوحه فعالیت‌های گمرک عنوان کرد و گفت: اعتبار و جایگاه گمرک با همیاری و همکاری بازرگانان ارتقاء پیدا خواهد کرد، و امیداوریم با ایجاد این تعامل و همکاری زمینه رونق بیش از پیش گمرک بوشهر و توسعه تجارت در استان فراهم شود.

او رونق اقتصادی استان را در گرو تقویت صادرات عنوان کرد و افزود: یکی از مولفه‌های مهم و اثرگذار که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در حوزه رونق تولید بوده، تسریع و تسهیل در صادرات است که گمرک با ایجاد بسته تشویقی صادرات زمینه این مهم را فراهم کرده است.

در این مراسم، علی اسماعیل پور به عنوان معاون امور گمرکی (صادرات و ترانزیت) ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر معرفی شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.