سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گسترش فرهنگ اسلامی از مهمترین رسالت‌های دانشگاه آزاد است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: گسترش فرهنگی اسلامی ایرانی یکی از مهمترین و جدی‌ترین رسالت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه فرهنگی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  محمد میرزایی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: مدیریت فرهنگی جامعه و دانشگاه باید به سمت فرهنگ مطلوب اسلامی حرکت کند و دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بزرگترین و تأثیرگذارترین نهاد‌های علمی و فرهنگی جامعه است و باید این ظرفیت عظیم بیش از پیش در خدمت انقلاب و مردم باشد.

او اظهار کرد : تمام واحد‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام باید ضمن تبیین دستاورد‌های نظام و دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه فرهنگی، ماوایی برای نیرو‌های انقلابی و کار انقلابی در حوزه فرهنگی باشند.

میرزایی حیدری افزود : در دانشگاه آزاد اسلامی با هدایت و حمایت دکتر ولایتی و مدیریت دکتر طهرانچی اقدامات فرهنگی زیربنایی از جمله تدوین و اجرای طرح دستورالعمل آراستگی و شئون رفتاری و فرهنگی و... در حال انجام است که با اجرایی شدن این طرح شاهد ساماندهی وضعیت فرهنگی و ارتقاء آن خواهیم بود که اقدامی به موقع و هوشمندانه است.

او تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با تعامل و همکاری با نهاد‌های انقلابی و به ویژه ائمه جمعه و جماعات استان، حوزه‌های علمیه مرکز استان و شهرستان‌ها و... و به پشتوانه عظیم سخت افزاری و نرم افزاری خود می‌تواند در اعتلای فرهنگی استان و حل مشکلات و معضلات فرهنگی نقش آفرین باشد.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.