سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دید افقی در گردنه‌های مهاباد به کمتر از ۲۰ متر کاهش یافت

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: مه غلیظ دید افقی را در گردنه‌های این شهرستان به کمتر از ۲۰ متر کاهش داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: این مه غلیظ برای دومین روز متوالی، تردد در این گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی این شهرستان را با مشکل مواجه و رانندگان را مجبور به استفاده از چراغ مه‌شکن کرده‌است.

او اضافه کرد: هم‌اکنون دید افقی در گردنه‌های «قره‌بلاغ» در محور مهاباد - بوکان، گردنه «پسوه» در محور مهاباد - پیرانشهر و «زمزیران» در محور مهاباد - سردشت به علت مه غلیظ، به کمتر از ۲۰ متر کاهش یافته‌است.

او افزود: دید افقی در گردنه «جواله ره‌شان» محور مهاباد- سردشت به ۵۰ متر و در کمربندی «دارلک» محور مهاباد - ارومیه نیز به کمتر از ۱۰۰ متر کاهش یافته‌ است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد از رانندگان خواست که قبل از سفر در این فصل از وضعیت جاده‌ها با شماره تلفن‌های ۴۲۲۲۴۵۰۰، ۴۲۲۲۲۳۶۰۰ و ۲-۴۲۲۲۴۵۰۱ آگاهی پیدا کنند.

چهار راهداری در روستا‌های کیتکه (گردنه جواله‌ره‌شان)، کله‌گاوی (گردنه زمزیران) و آفان در مسیر مهاباد - سردشت و گردنه قره‌بلاغ (مسیر مهاباد - بوکان) به همراه راهدارخانه مرکزی در مهاباد فعال است.

طبق اعلام اداره هواشناسی مهاباد بر اثر ورود امواج ضعیف بارشی به منطقه و وجود رطوبت در هوا، پدیده مه‌گرفتگی در برخی مناطق جنوب آذربایجان غربی تشکیل شده است.

منبع : ایرنا

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.