سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غلامی: از بازگشت استراماچونی بی اطلاعم/ هنوز خبر مدیر عاملی فتح الله زاده را به طور رسمی نشنیده ایم

بازیکن استقلال گفت: روزی صد خبر درباره بازگشت استراماچونی به ما می دهند و در این باره اطلاع دقیقی ندارم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عارف غلامی بازیکن استقلال درباره دعوت نشدن به تیم ملی امید گفت: برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم و علت دعوت نشدنم به تیم امید را نباید از من بپرسید، چون من تصمیم گیرنده نیستم.

او ادامه داد: همت و تلاش بچه‌ها بود که بردیم و ربطی به این ندارد که مربی داریم یا نداریم و از ناراحتی هواداران و پیشکسوتان ناراحت شدیم، همه، اسم استقلال را در راس کار قرار دادیم تا ببریم.

غلامی افزود: از برگشتن استراماچونی اطلاعی نداریم و مدیران باید نظر بدهند و ما در جریان نیستم. روزی صد خبر به ما می‌دهند و از اینکه استرا تیم را ارنج کرده بی اطلاع هستم و اگر مترجمش گفته حتما انجام شده، ما در جلسه بودیم.

او درباره مدیر عاملی فتح الله زاده گفت: من هنوز این خبر را رسمی نشنیده ام، اما ما با اسم‌ها کاری نداریم و فقط فردی باید وضعیت را درست کند. یک مصاحبه دیدم از یک هوادار که گفته بود یک مربی آمده با یک مشت هله و هوله که ما ناراحت شدیم. بازیکنان با باشگاه قرارداد دارند، اما ما قید استراماچونی را نزدیم. ما باید کار خودمان را انجام بدهیم و باشگاه پیگیر بازگشت سرمربی است. برای تیمی که قهرمانی آسیا دارد، این اتفاقات زشت است، ما اکنون به دنبال قهرمانی هستیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.