سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بدون توجه به قوانین شهرداری زمین نخرید

مدیر شهرسازی فاوای شهرداری یزد گفت: گلایه شهروندان از جریمه‌های شهرداری ناشی از ناآگاهی آن ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد حسین کاظمی مدیرشهرسازی فاوای شهرداری یزد با اشاره به گلایه شهروندان از جریمه‌های سنگین ساخت و ساز در کمیسیون ماده صد شهرداری، گفت: این گلایه‌ها ناشی از توجه نکردن شهروندان به قوانین شهرداری در هنگام خرید زمین است.

او افزود: شهروندان قبل از خرید زمین، چه زمین‌های دارای سند و چه قولنامه، با مراجعه به سایت جامع شهرسازی شهرداری به نشانی esup.yazd.ir/ugp از نوع کاربری، متراڗ دقیق زمین، نوع تفکیکی و اطلاع پیدا کنند تا در ادامه خرید زمین دچار مشکلات بعدی نشوند.

مدیر شهرسازی فاوای شهرداری یزد اضافه کرد: شهروندان بدون اطلاع از نوع کاربری زمین، نوع تفکیک زمین و بدون اطلاع از قانون تفکیک اراضی اقدام به خرید زمین‌هایی با قطعه‌هایی کوچک از زمین داران می‌کنند که تمامی هزینه‌ها شامل تفکیک غیرقانونی و نوع کاربری بجای آنکه از مالک دریافت شود از فردی دریافت می‌شود که قطعه را خریداری کرده است.

کاظمی ادامه داد: عملیات‌های ساختمانی بدون پروانه یا خلاف پروانه شامل آن دسته از ساخت و ساز‌هایی است که شهروندان بدون مجوز و بر خلاف ماده ۱۰۰ شهرداری اقدام به ساخت و ساز، تغییر کاربری مغایر با اصول پروانه ساخت، ساخت و ساز اضافه بر بنا و تجاوز بر خیابان‌ها، کوچه‌ها و دیگر تخلفات می‌کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.