سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف گوشت کل و لاشه یک قطعه مرغابی در مازندران

ماموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل در شهر‌های نور، میاندرود و بهشهر شکارچیان غیرمجاز را به همراه ۶ قبضه سلاح شکاری، مقداری گوشت کل و لاشه یک قطعه مرغابی دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ابراهیمی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست نور در گزارش دریافتی مبنی برشکارغیرمجاز منزل یک متخلف را دربلده بازرسی ومقداری گوشت کل و حشی، دو قبضه سلاح شکاری و مقداری فشنگ کشف و ضبط کردند.

او افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست نور درمنطقه ایزدشهر یک نفر متخلف شروع به شکار رابه همراه یک قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

ابراهیمی گفت: در میاندرود ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهر حین گشت و کنترل در منطقه دشت ناز یک شکارچی غیرمجاز را به همراه دو قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ دستگیر کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست بهشهر (محیط بانی آشوراده) حین گشت و کنترل صبحگاهی در این جزیره دو شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری، لاشه یک قطعه مرغابی وتعدای فشنگ دستگیر و در ادامه ۶ باب کومه شکارچیان غیرمجاز را در حاشیه این جزیره تخریب کردند.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.