سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب ۹ واحد صنفی متخلف در البرز

رئیس پلیس امنیت عمومی البرز گفت: بازدید ماموران اداره اماکن پلیس از ۳۶۰ واحد صنفی به پلمب ۹ واحد صنفی متخلف منجر شد.

سرهنگ نورمحمد فتحی زاده، رئیس پلیس امنیت عمومی البرز  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: در راستای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با اصناف متخلف، ماموران اداره اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان به همراه عوامل اداره تعزیرات حکومتی، از ۳۶۰ واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس طی روز گذشته بازدید کردند.

او افزود: در این بازدید‌ها تعداد ۹ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن مجوز، پروانه کسب و عدم رعایت مقررات و قوانین صنفی، پلمب و برای ۱۴ واحد صنفی نیز اخطاریه پلمپ صادر شد.

فتحی زاده افزود: واحد‌های صنفی چای خانه‌ها و باغ تالار‌ها نیز در این مدت به صورت ویژه مورد بازدید ماموران اداره اماکن قرار گرفت و با واحد‌های صنفی متخلف برخورد قانونی شد.

او ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس با تاکید بر این که این گونه طرح‌ها و برخورد با واحد‌های صنفی متخلف استمرار دارد، خطاب به شهروندان گفت: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز توسط افراد متخلف موارد را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهید تا اقدامات قانونی و برخورد با متخلفان دردستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.