رئیس اداره تعزیرات ساوجبلاغ از رسیدگی به تخلفات ۱۰۰ نانوا در این شهرستان خبر داد .

۱۰۰ پرونده تخلفات نانوایی ها رسیدگی شدمحسن راستین ،رئیس اداره تعزیرات ساوجبلاغ  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز،گفت: در ۸ ماهه سال جاری ۱۰۰ پرونده تخلف مختص نانوایان رسیدگی و بیش از ۳۵۰ میلیون ریال جریمه شدند .

وی گفت :۳ پلاکارد برای سه واحد متخلف نصب و واحد های مذکور در روستا های هیو ، سعید آباد و کردان پلمپ شدند .

راستین افزود با واحدهایی که خود سرانه مبادرت به افزایش نرخ خود کنند به شدت بر خورد می شود .

وی افزود :تخلف این واحد های صنفی کم فروشی و گران فروشی گزار ش شده بود که حسب قانون تعریزات اعمال قانون شد و هر گونه تخلف صنفی اعم از کم فروشی چانه ، فروش با قیمت بالاتر از آنچه که مصوب است است در خارج از نوبت رسیدگی ودر صورت تکرار علاوه بر جرایم سنگین ، نصب پلاکارد به مدت ۶ ماه واحد صنفی تعطیل خواهد شد .

محسن راستین گفت :هیچ گونه افزایش قیمت در بخش خصوصی و دولتی مجاز نیست و در صورت مشاهده با تلفن های ۱۲۴ ، ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ تماس تا در اسرع وقت به شکایات مردم رسیدگی شود .

وی افزود :واحد های مسافری، تاکسی ، آژانس ها حق ندارند کرایه خود را افزایش دهند و اگر در صورت مشاهده بنابر قانون تعزیرات حکومتی بر خورد می شود .

راستین از اجرای کشت تلفیقی و مشترک با دستگاههای ضابط قضایی در شهرستان خبر داد و گفت: این افراد با خودرو های مشخص تا ۸ شب در مسیر بازار و حوزه های شهری در خدمت مردم هستند  ومردم می توانند  با دیدن افزایش قیمت علاوه بر تماس تلفنی و پیامکی به تیم ماموران نیز  مراجعه و گران فروشی را گزار ش کنید .

انتها پیام/ا.خ

برخورد با نانوایان متخلف

برچسب ها: نانوایی ، کم فروشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.