سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدی: دیدار با رئیس کمیته ملی المپیک بسیار مثبت بود/ دیماه اردوی آزادکاران آغاز می‌شود

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان دیدار با رئیس کمیته ملی را بسیار مثبت و مفید ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس فدراسیون کشتی به همراه غلامرضا محمدی و محمد بنا سرمربیان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی با حضور در محل کمیته ملی المپیک نشست هماهنگی را با رئیس و مسئولان کمیته برگزار کردند.

در همین راستا غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان درباره این نشست اظهار داشت: خوشبختانه جلسه خوبی بود و من که واقعاً از نوع برخورد رئیس کمیته ملی المپیک انرژی مثبت گرفتم.


بیشتر بخوانید:مشخص شدن فرنگی کاران برتر انتخابی جام تختی در حضور «محمد بنا»/ قهرمانی قادریان و مهدی زاده


وی تصریح کرد: برای ایجاد تنوع و حفظ آرامش بیشتر نیاز به چند مرحله اردو خارج از شهر تهران از جمله جزیره کیش و مجموعه ورزشی انقلاب را داشتیم که با موافقت همراه شد و همچنین دکتر صالحی امیری قول داد از کشتی گیران تا بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ حمایت‌های لازم صورت گیرد که توقع ما هم بیش از نیست. انتظار کادر فنی و کشتی گیران از مسئولین ورزش این است که در آستانه بازی‌های مهمی چون المپیک، آن‌ها را تنها نگذارند.

دارنده ۲ مدال نقره جهان درباره برنامه‌های آتی تیم ملی نیز گفت: اردوی تیم ملی از اوایل دی ماه آغاز می‌شود. همانطور که پیش‌تر نیز اعلام کردیم به غیر از نفراتی که مجوز دارند همه آزادکاران باید در جام تختی کشتی بگیرند و تعدادی از کشتی گیران نیز باید برای حضور در تورنمنت ایتالیا که ۲۵ تا ۲۷ دی ماه برگزار می‌شود آماده شوند.

دارنده ۲ مدال برنز جهان تاکید کرد: انتخاب رقابت‌های بین المللی ایتالیا برای من فارغ از موضوع رنکینگ اهمیت دارد و همین که مسابقات سر وزن قانونی برگزار می‌شود نکته بسیار مهمی است که ما آن را مد نظر قرار دادیم.


بیشتر بخوانید:نماینده اتحادیه جهانی راهی ایران می‌شود/ تلاش فدراسیون برای دعوت از تیم‌های خارجی


انتهای پیام/

صحبت‌های سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره دیدار با صالحی امیری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.