سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیروزى پیاپی کرمانی‌ها در سوپر لیگ کاراته کشور

کاراته کا‌های کرمانی از آغاز فصل ۹۸ سوپر لیگ کاراته کشور در قالب تیم‌های پاس ناجا و ویزاکامفورت شیراز خوش درخشیده اند.

هادی نخعی، رئیس کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی هیئت کاراته استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به عضویت کاراته کا‌های کرمانی در تیم‌های پاس ناجا و ویزاکامفورت شیراز اشاره کرد و گفت: از آغاز فصل ۹۸ سوپر لیگ کاراته کشور تاکنون به ویژه در هفته دوم این رقابت‌ها که روز پنجشنبه ۲۱ آذرماه در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد، خوش درخشیدند.

او افزود: در گروه یک این رقابت‌ها تیم کاتای کرمان متشکل از علیرضا ابوالحسنی، حمید رضا پوراعما و عباس حیاتی فر به مربی گری مصطفی پورجلالی که در قالب تیم پاس ناجا به رقابت مى پردازند، موفق به کسب کامل امتیازات خود در هفته دوم شدند و به عنوان صدر نشین گروه خود به مرحله بعد صعود کردند.

نخعی تصریح کرد: مصطفی پورجلالی، همچنین به عنوان مربی برتر کاتا این هفته از رقابت‌ها از طرف سازمان لیگ فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران معرفی شد.

او بیان داشت: تیم دیگر کاتای کرمان متشکل از مهدی رضایی، محمد مهدی شجاعی و پویا حبیبی به مربیگری استاد مسعود دانشور در قالب تیم ویزاکامفورت شیراز بر روی تاتامی رفتند و موفق به شکست کامل حریفان خود در هفته دوم شدند.

نخعی افزود: حسین صالحی پور دیگر کاراته کا کرمانی در تیم کومیته پاس ناجا نقش آفرینی می‌کند که در هفته دوم رقابت‌ها توانست ۶ بر ۲ از سد حریف خود عبور کند.

او تصریح کرد: امروز جمعه ۲۲ آذر جاری نیز کاراته کا‌های کرمانی در قالب تیم‌های مختلف به مصاف حریفان می‌روند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.