سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گردهمایی مجمع خیرین ازدواج جوانان کشور در مشهد

مدیر عامل مجمع خیرین ازدواج جوانان کشور گفت: گردهمایی مجمع خیرین ازدواج جوانان کشور از ۱۹ تا ۲۲ آذرماه با حضور خیرین منتخب استان‌ها در مشهد در حال برگزاری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد علی محمدی نیک ، مدیر عامل مجمع خیرین ازدواج جوانان کشور گفت: در هفته ازدواج امسال نشستی را با خیرین منتخب سراسر کشور در تهران برگزار کردیم که در آن نشست بنا شد خیرین ازدواج از سراسر کشور در مشهد گرد هم آیند.

او تصریح کرد: بر این اساس گردهمایی مجمع خیرین ازدواج جوانان کشور از ۱۹ تا ۲۲ آذرماه با حضور خیرین منتخب استان‌ها در مشهد در حال برگزاری است.

مدیر عامل مجمع خیرین ازدواج جوانان کشور گفت: این گردهمایی فرصتی برای زیارت و بیمه کردن فعالیت‌های فرهنگی خدمت امام رضا (ع) و همچنین تبادل افکار، هم فکری و هم اندیشی پیرامون رفع مشکلات حوزه ازدواج جوانان کشور است.

محمدی نیک افزود: خیرین ما این موضوع را با اهتمام در استان‌های خود پیگیری می‌کنند و جزو بازوان توانمند ادارت کل ورزش و جوانان استان‌ها هستند.

او در خصوص مجمع خیرین خراسان رضوی تصریح کرد: فراخوانی از سوی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به ادارت شهرستان‌ها جهت شناسایی خیرین ازدواج جوانان انجام شده و این کار نیز در شهرستان‌ها صورت گرفته است.

مدیر عامل مجمع خیرین ازدواج جوانان کشور گفت: نگاه ما در این سفر، فرهنگی و زیارتی است، ضمن اینکه از فرصت حضور خیرین برای آشنایی بیشتر و برنامه در این گردهمایی استفاده خواهیم کرد.

محمدی نیک افزود: در مراسمی با حضور معاون جوانان وزرات ورزش و جوانان، مجمع عمومی مجمع خیرین ازدواج جوانان خراسان رضوی برگزار خواهد شد تا با پیگیری بیشتر برای حل مشکلات ازدواج جوانان استان تصمیم گیری شود.

او تصریح کرد: تاکنون این مجامع در ۱۲ استان راه اندازی شده و در ۸ استان در حال راه اندازی است، همچنین با توجه به حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان امیدواریم تا پایان سال مجامع خیرین ازدواج کشور برگزار شود.
 
 
انتهای پیام//ع.م
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۲۸ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
باسلام یک زوج جوان فقط یخچال وفرش مانده که واقعا توانایی تامین هزینه دوقلم فوق راندارند اول یکنفر امین بفرستین تحقیق کند .بعداگر امکان داشت مساعدت کنید قوچان روستای علی آباد،من غلامعلی کریمی هستم بنده خدای نیازمند علی حبیبی نام دارد ممنونم خداوند بشما صحت وسلامت بدهد
ابراهیم
۲۳:۲۹ ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
برای‌تامین‌جهیزیه‌ازدواجم‌ نیاز به کمک‌دارم‌هزینه‌فراهم‌کردنش‌روندارم‌شغل‌مکارگریه‌‌‌سرمایه‌‌ای‌ندارم‌پدرم‌ازکمک‌بهم‌عاجزهست‌لطفا‌درخواست‌مرا‌پی‌گیرباشین‌باتشکر.
ناشناس
۱۸:۳۹ ۱۰ دی ۱۳۹۸
به منم کمک کنید تو رو خدا
ناشناس
۱۰:۲۱ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
تو رو خدا فکری برای ازدواج جوانها بکنید
ناشناس
۲۲:۵۶ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
واقعا سن ازدواج خیلی رفته بالا
من خودم 31 سال دارم حتی ب فکر ازدواج هم نیستم با این شرایط گرونی نه فقط من بلکه اکثر جوونا .بالاخره انسان هم یکی سری نیاز ها داره. وام ازدواج هم اگ کسی ضامن نداشته باشه نمیدن . نباید ب دنیا میومدیم ما؟؟؟
خدایا خودت همه جوون ها سر و سامون بگیرن من خودم نمیخوام خخ