سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وجود ۳۷ طرح نیمه تمام ورزشی در چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی در استان به ۵ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری امروز پنج شنبه ۲۱ آذر ۹۸ در حاشیه افتتاح استخر شنای شهر بلداجی با اشاره به وجود یک هزار و ۵۰۰ طرح عمرانی نیمه تمام در این استان اظهار داشت: برای تکمیل این طرح‌ها ۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

او هم چنین با تأکید بر واگذاری طرح‌های نیمه تمام عمرانی استان به بخش خصوصی افزود: اگر بخواهیم این تعداد طرح را با اعتبارات دولتی تکمیل کنیم بیش از شش سال زمان می‌برد و اعتبار برای انجام تمامی این امور کافی نیست.

عباسی با بیان اینکه اعتبار عمرانی استان در سال ۱۰ میلیارد ریال است اضافه کرد: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان ۵ برابر اعتبار عمرانی استان است.

او ادامه داد: طرح‌های نیمه تمام ورزشی استان ۳۷ مورد است که برای تکمیل این طرح‌ها به پنج هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم.

عباسی، بخش خصوصی را بازوی توانمند دولت در اجرای برنامه‌های کشور دانست و گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا با جذب بخش خصوصی و واگذاری برخی طرح‌های استان به این بخش بتوان خدمات رسانی به مردم را سرعت ببخشیم.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.