استخر شنای شهر بلداجی شهرستان بروجن چهارمحال و بختیاری پس از ۱۲ سال به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، استخر شنای شهر بلداجی شهرستان بروجن پس از ۱۲ سال با حضور ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان، استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین بهره برداری از این طرح ورزشی گفت: دولت تمام تلاش خود را برای خدمات رسانی به مردم و پاسخگویی به مطالبات آن‌ها به کار گرفته و امید است با امکانات و اعتبارات محدودی که وجود دارد، بتوان در تکمیل سایر طرح‌های نیمه تمام استان نیز گام برداشت.

او با اشاره به چالش‌ها و مشکلات استان افزود: بی شک اگر همدلی و وحدت لازم در استان نبود این چالش‌ها به خوبی مدیریت نمی‌شد و می‌توانست برای استان مشکل آفرین شود.

عباسی همراهی مردم با دولت را عاملی مهم در پیشبرد برنامه‌های کشور بیان و اضافه کرد: مردم استان همواره در درک مسائل کشور و همراهی به مسئولان حضور مؤثری داشته اند که قدردان این همراهی آن‌ها هستیم و در خدمات رسانی به آن‌ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

استخر بلداجی در زمینی به مساحت یک هزار و ۸۵۰ متر مربع و با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی ساخته شده است.

عملیات ساخت این استخر از سال ۸۶ آغاز شد.

شهر بلداجی در فاصله ۲۵ کیلومتری شهر بروجن و ۶۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار