سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمهیدات لازم در راستای تامین مطلوب سوخت زمستانی کسبه بازار

با توجه به افت زیاد دما در بیشتر شهر‌های استان تامین سوخت مورد نیاز همه بخش‌ها با روند مطلوب انجام می‌پذیرد و تا پایان زمستان نیز ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حمداله حبیبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: تامین سوخت مورد نیاز کسبه از اقدامات مهم شرکت بوده و گفت:با تلاش و پیگیری بی وقفه کارکنان ساعی شرکت ملی پخش در حوزه تامین و توزیع فراورده‌های نفتی، سوخت مورد نیاز استان با روند مطلوبی تامین میگردد و انتظار می‌رود در طول فصل سرما این روند تداوم یابد.

این مقام مسئول در ادامه افزود: اغلب روستا‌های استان در مسیر‌های صعب العبور واقع بوده و اکثر آن‌ها فاقد دسترسی به گاز و مصرف کننده نفت سفید می‌باشند که تامین سوخت این عزیزان هم با اولویت کاری و به نحو مطلوب انجام می‌پذیرد.

او همچنین توزیع مستمر فراورده‌های نفتی در بخش‌های مختلف استان را مرهون تلاش بخش‌های ستادی و عملیاتی خواند و عنوان نمود با تکیه بر این تلاش جمعی انتظار می‌رود تا پایان زمستان سوخت رسانی با همین روند و بدون مشکل انجام پذیرد.

قابل ذکر است که بازرسان منطقه ضمن حضور در بازار سنتی زنجان از نحوه سوخترسانی نیز بازدید و کنترل‌های میدانی به عمل آوردند.
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.