سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده، ولی فقیه:

اگر مسؤولان به وظایف خود عمل کنند پیروز می‌شویم

آیت‌الله عبادی گفت:امروز روزی است که اگر به وظیفه خود عمل کنیم و برابر وعده‌هایی که داده شده شرایط را بسازیم در سطح جهان پیروزی حق بر باطل محقق می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، آیت‌الله عبادی نماینده، ولی فقیه در خراسان‌جنوبی در دیدار با عضو کارگروه فضای مجازی کمیسیون اجتماعی و سیاسی مجلس خبرگان رهبری،گفت: واژه‌ها، سخنرانی‌ها و شبهه‌ها در قرن ۲۱ پیشرفته‌ترین و مؤثرترین سلاحی است که پیروزی و شکست‌ها را رقم می‌زند.

او افزود: امروز بزرگ‌ترین و خطرناک‌ترین سلاح دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران حرف‌ها و واژه‌ها در فضای حقیقی و در فضای مجازی است، لذا از واژه‌های مشترکی همچون «آزادی» استفاده می‌کنند که مخاطب سرگردان شود.

عبادی عنوان کرد: دشمنان و افرادی که افکارشان با دشمن است باید بدانند آنچه را که خواب دیدند به گونه‌ای دیگر تعبیر خواهد شد چراکه در سطح بین‌المللی و فضای مجازی با وجود آن همه ظلم و مکر و حیله باز هم شکست خوردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه فضای مجازی موجب گمراهی و سرگردانی برخی از جوانان و مردم کشور شده است، اظهار کرد: فضای مجازی هر جامعه باید به دست خود آن جامعه باشد چراکه در هیچ عقلی نمی‌گنجد افکار، اندیشه و اخلاق و فرهنگمان را به‌دست دشمن بسپاریم.

او با اشاره به اینکه متأسفانه افرادی با رأی مردم انتخاب یا به‌عنوان مسؤول منصوب می‌شوند که به جای خدمت، خیانت می‌کنند، مطرح کرد: امروز روزی است که اگر به وظیفه خود عمل کنیم و برابر وعده‌هایی که داده شده شرایط را بسازیم در سطح جهان پیروزی حق بر باطل محقق می‌شود.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.