سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۴۵ کیلو تریاک در سواری جک/دستگیری سارقین ادوات کشاورزی با ۸ فقره سرقت

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۰ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۲۰ آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

تخطی از سرعت یک نفر را به کام مرگ و ۲ نفر راهی بیمارستان کرد

رئیس پلیس راه جنوب استان گفت: بر اثر واژگونی یک سواری برلیانس در محور لار به سمت جهرم، یک نفر کشته و ۲ نفر مجروح شدند.

سرهنگ حمدالله هوشمندی بیان کرد: از طریق مرکز فوریت‌های پلسی ۱۱۰، مأموران پلیس راه از وقوع یک فقره تصادف رانندگی در محور لار به سمت جهرم مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

او ادامه داد: مأموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند یک سواری برلیانس با ۴ سرنشین در محور مذکور در حرکت بوده که واژگون و بر اثر آن یکی از سرنشینان به دلیل شدت جراحات وارده فوت و ۲ نفر نیز مجروح و راهی بیمارستان شدند.

رئیس پلیس راه جنوب استان با بیان اینکه کارشناس علت این تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرد، به رانندگان توصیه کرد هنگام خستگی از رانندگی اجتناب کنند و پس از هر ۲ ساعت رانندگی در جای مناسب استراحت کنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

محموله میلیاردی کالای قاچاق درکازرون کشف شد

فرمانده انتظامی کازرون از کشف انواع کالای قاچاق کشف به ارزش یک میلیارد ریال در بازرسی از یک منزل مسکونی خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی‌نژاد گفت: ماموران انتظامی پاسگاه "بورکی" شهرستان کازرون با اقدامات فنی و تخصصی از وجود کالای قاچاق در یک منزل مسکونی مطلع و بلافاصله موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی سریعا به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در بازرسی از آن منزل، ۸۳۵ کیلوگرم گردو آرژانتینی و مغز بادام قاچاق و فاقد مدارک گمرکی را کشف و یک نفر را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، یک میلیارد ریال برآورد شده است، عنوان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۴۵ کیلو تریاک در سواری جک

فرمانده انتظامی نی‌ریز از دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۴۵ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدخالد یوسفی بیان کرد: ماموران انتظامی ایست و بازرسی "قطرویه" شهرستان نی‌ریز در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر، حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک سواری جک مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از آن، مقدار ۴۵ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در کف خودرو جاسازی شده بود کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ "یوسفی" از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق مرکز تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کشف دام قاچاق در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از توقیف یک وانت نیسان و کشف ۴ راس گاو قاچاق و فاقد مجوز به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ محمد هاشم قسام در تشریح این خبرگفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق دام، ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور "فهلیان"، به یک وانت نیسان حامل گاو مشکوک و به منظور بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۴ راس گاو فاقد مجوز دامپزشکی کشف شد، افزود: برابر نظر کارشناسان ارزش احشام مکشوفه، ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب مردم با پلیس، از تداوم و تشدید این طرح‌ها خبر داد و گفت: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۲۸ کیلو تریاک در داراب

فرمانده انتظامی داراب از دستگیری یک نفر قاچاقچی و کشف ۲۸ کیلو تریاک در بازرسی از یک خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد بیان کرد: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق مواد مخدر، ماموران انتظامی این شهرستان با اطلاعات فنی و تخصصی از فعالیت فردی سود جو در زمینه حمل و نگهدای تریاک مطلع شدند و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی محل دپو مواد مخدر را در یک منزل مسکونی شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی وارد آن مکان شدند.

سرهنگ نوشاد با اشاره به دستگیری یک نفر قاچاقچی در این رابطه، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از یک خودرو وانت پیکان که در حیاط منزل پارک بود موفق به کشف ۲۸ کیلو تریاک شدند.

دستگیری سارقین ادوات کشاورزی با ۸ فقره سرقت

فرمانده انتظامی فیروزآباد از شناسایی و دستگیری سارقین ادوات کشاورزی با ۸ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت ادوات کشاورزی در سطح مزارع شهرستان فیروزآباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با انجام کار‌های اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی، موفق به شناسایی و دستگیری ۲ نفر سارق ادوات کشاورزی شدند.

سرهنگ جوکار با بیان اینکه متهمین تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: در بازرسی از منزل آنان تعدادی ترانس برق و پمپ آب مسروقه کشف شد.

او با اشاره به اینکه در بازجویی‌های به عمل آمده از متهمین، ۸ فقره سرقت ادوات کشاورزی کشف شد، به مالکان مزارع توصیه کرد: ترانس‌های برق مزارع خود را با حفاظ و قفل ایمن کنند و در صورت امکان از نگهبان استفاده کنند.

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در جهرم

فرمانده انتظامی جهرم از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در مناطق جرم خیز و آلوده در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین حیدری گفت: طرح ارتقا امنیت اجتماعی به منظور بالا بردن احساس امنیت شهروندان توسط ماموران این فرماندهی اجراء شد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران موفق به کشف ۲۷ کیلو و ۶۹۵ گرم انواع مواد مخدر و دستگیری یک نفر قاچاقچی و ۱۴ نفر خرده فروش مواد مخدر شدند.

سرهنگ حیدری بیان کرد: دستگیری ۶۵ نفر سارق و کشف ۸۱ فقره انواع سرقت، کشف ۲ هزار و ۱۰۰ لیتر سوخت قاچاق، ۹۶۰ قوطی نوشیدنی، ۳۸۵ ثوب البسه و ۲ تن چوب قاچاق از دیگر کشفیات این طرح بود.

او تصریح کرد: در راستای این طرح، تعداد ۱۱۰ دستگاه موتور سیکلت و ۱۸۴ خودرو به دلیل ارتکاب جرایم، تصادفات و برهم زدن نظم عمومی و مزاحمت برای شهروندان توقیف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اجرای مستمر برخورد با جرایم و هنجار شکنان، از شهروندان خواست با پلیس همکاری و مشارکت کنند و هرگونه اخبار و اطلاعات را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.