سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدا وسیما یکی از قوی‌ترین و مؤثرترین بازو‌های ستاد انتخابات

معاون سیاسی امنیتی استاندارخراسان رضوی گفت: رسانه ملی یکی از قویترین و موثرترین ابزار‌های ستاد انتخاباتی بوده و نقش بسیار پررنگی در این راه دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن جعفری معاون سیاسی امنیتی استاندارخراسان رضوی در دیدار با محسن نصر پور مدیر کل و اعضای ستاد انتخابات صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: رسانه ملی یکی از قویترین و موثرترین ابزار‌های ستاد انتخاباتی بوده و نقش بسیار پررنگی در این راه دارد.

او ادامه داد: این دوره از انتخابات اولین دوره پس از بیانیه گام دوم انقلاب است و اهمیت ویژه ای دارد چرا که پس از اتفاقاتی که در آبان ماه داشتیم دشمن به شدت به دنبال القای کاهش مشارکت مردم است، بنابراین باید سعی کنیم هم در فضای حقیقی و هم در فضای مجازی مراقب عملیات روانی باشیم.

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه هم اکنون ۵۷ حزب دارای مجوز در استان داریم گفت: فعالیت احزاب می‌تواند در پرشورتر شدن انتخابات کمک کند.

محسن نصرپور مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت:در داخل کشور میانگین حضور مردم در انتخابات ۶۰درصد بوده که نسبت به کشور‌های مدعی دموکراسی بالاتر می‌باشد.

او با اشاره به اینکه هرچه تعداد آراء بیشتر باشد به نفع کشور و نظام اسلامی است ادامه داد:هر رأی به صندوق، پولی به صندوق ذخیره بوده و یک فرصت برای مردم و مسئولین و پیشرفت کشور است و این مقبولیت و مشروعیت برای نظام می‌باشد.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی با بیان اینکه شعار انتخاباتی ستاد انتخابات صدا و سیما در سال ۹۸ «مجلس کار آمد، انقلابی و مردمی» است، گفت: موضوع انتخابات خبرگان نباید تحت الشعاع انتخابات مجلس قرار گیرد و رسانه در بخش تولید و پخش، بیش از پیش بر اهمیت و جایگاه والای این مجلس برای مخاطبان اهتمام می‌ورزد.

نصرپور افزود: تبیین مردم سالاری دینی به عنوان میراث گرانقدر امام خمینی (ره)، روشنگری و زمینه سازی برای دست یابی به یک مجلس کار آمد، جلب مشارکت حداکثری و گسترده مردمی، تلاش برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر انتخابات، خنثی سازی توطئه‌های دشمن، حمایت از شورای نگهبان و نهاد‌های اجرایی، اتخاذ جایگاه بی طرفانه در همه ارکان و بخش‌های سازمان، آگاهی بخشی درباره اهمیت مجلس برای پیشرفت و پیشبرد اهداف نظام از جمله برنامه‌های رسانه ملی و استانی برای انتخابات می‌باشد.

دوم اسفند ۹۸ یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود، مردم خراسان رضوی از بین کاندیدا‌های خبرگان رهبری باید یک نفر را به جای مرحوم آیت الله شاهرودی انتخاب کنند.

انتهای پیام//ح. ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.