سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولیایی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران:

به وزیر اطلاع دادم که در این شرایط جابجایی نفرات در مدیریت باشگاه کارساز نیست

کاظم اولیایی گفت: در جلسه بلند مدتی که من دیشب با وزیر داشتم، به او گفتم جابجایی افراد در این شرایط کارساز نیست.

کاظم اولیایی، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره صحبت‌هایی که پیرامون جلسه او با وزیر ورزش و جوانان می‌شود، اظهار داشت: ۳ نفر برای مدیریت باشگاه مدنظر وزارت ورزش و جوانان است و آن‌ها نیز مشورت‌ها و نظرخواهی خود را انجام می‌دهند. در جلسه بلند مدتی که من دیشب با وزیر داشتم، به او گفتم جابجایی افراد در این شرایط کارساز نیست.

اولیایی ادامه داد:  باید تجدید نظری در ساختار انجام بدهیم و طرح واگذاری قانونی باشگاه به بخش خصوصی را در چارچوب قانون اساسی انجام بدهیم. باشگاه باید به زودی از حالت دولتی خارج شود و این طرحی است که من برای کمیسیون فرهنگی مجلس نیز قبلا فرستادم. درباره شرایط هیئت مدیره استقلال نیز صحبت کردم. اعتقاد دارم به صورت موقت باید باقی بمانند و هر کسی که نماینده یک بخش و مسئول یک قسمت در باشگاه است، کار اجرایی شان را انجام بدهند. من پیشنهاد دادم که باید کمیته‌های فنی، اقتصادی و پیشکسوتان در باشگاه فعال باشد و در ضمن هر یک از این افراد باید عضوی از هیئت مدیره هم باشند.


بیشتر بخوانید: حمله پیشکسوت استقلال به فتح الله زاده + عکس


او گفت: از طرفی باید شفاف سازی و پاسخگویی نیز صورت بگیرد. چیزی که همه دنیا انجام می‌دهند. در باشگاه هم باید پاسخگویی و شفافیت وجود داشته باشد تا رضایت هوادار از بین نرود.

اولیایی درمورد پیش بینی خود از توافق با وزیر ورزش برای قبول مدیرعاملی استقلال بیان کرد: من به دعوت وزیر به این جلسه رفتم و طرح‌ها و نظرات خودم را برای اداره بهتر باشگاه  ارائه کردم. حالا این که چقدر از صحبت‌های من مورد تایید وزیر باشد، به نظر او بستگی خواهد داشت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.