سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله صدیقی:

احیای امر به معروف تنها راه مقابله با اختلاس وتبعیض است

رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشورگفت:راه مقابله با فساد و تبعیض و نظارت بر مسئولان احیای امر به معروف و جریان سازی به وسیله آن است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله کاظم صدیقی رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور در مراسم تبیین نقش امر به معروف در حفظ نظام جمهوری اسلامی که در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: یک فریاد امر به معروف از گلوی یک مرجع بزرگ سبب پیروزی انقلاب و شکست طاغوت شد و فضای انقلابی عاشق شهادت در کشور پدید آمد.

او با بیان اینکه ما با امر به معروف و نهی از منکر شاه و بلکه آمریکا را از کشور بیرون کردیم، افزود: امام با حرکت مسلحانه مخالف بودند و فتوا به کشتن شاه ندادند چراکه حرکت احیای سنت پیامبر و بیداری مردم بود و تا مردم عوض نشوند شاه هم برود شاه دیگر می‌آید.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه باید ذائقه مردم عوض شود و این مهم به وسیله امر به معروف رخ می‌دهد، تصریح کرد: این تغییر فرهنگ و فضا و ایجاد کرامت برای مردم وظایفی است که امام آغاز کرد و ما نیز باید ادامه دهیم.

او با بیان اینکه آنچه ما را در جنگ موفق کرد و بچه‌های بالغ نشده ما را به جبهه کشاند جز تبلیغ و امر به معروف نبود، ادامه داد: جبهه هشت ساله را موشک اداره نکرد بلکه امر به معروف اداره کرد چراکه در آن زمان همه عزت از آن بسیجی بود و جریان شهادت همه اذهان را به خود مشغول کرده بود.

آیت الله صدیقی با اشاره به اینکه در ابتدای انقلاب اشرافیت تحقیر شد و این اثر امر به معروف و نهی از منکر اجتماعی بود، ابراز کرد: مسئولان در ابتدای انقلاب عاشق خدمت بودند نه شیفته قدرت و این یعنی مقابله با منکر.
 
او با بیان اینکه رهبر انقلاب با امر به معروف و نهی از منکر در خطبه تاریخی خود در نماز جمعه سال ۸۸ فتنه را خنثی کردند، گفت: رهبر انقلاب دستور اعدام یک نفر هم ندادند، اما با سلاح امر به معروف و نهی از منکر آتش خاموش شد و بالاترین معروف حفظ نظام بوده و هست.

رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور با اشاره به اینکه دنیا با همه قدرت تبلیغاتی خود آمده تا منشاء وحدت و حرکت ما را از مردم بگیرد و به دنبال متزلزل کردن ولایت فقیه است، خاطرنشان کرد: امروز بالاترین منکر متزلزل کردن نظام ولایی است و باید در محافل و هیئات ما این نهی از منکر را گوشزد کرد.

او با بیان اینکه باید جریان سازی کرد تا مردم با آگاهی ما را به دنبال خود بکشانند و بر مسئولان نظارت کنند، متذکر شد: به تو چه و به من چه در نظام اسلامی جایی ندارد و مردم بر مسئولان ولایت دارند و باید مسیری را هموار کرد مقابل تبعیض و کجی‌ها بایستند.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: راه مقابله با فساد و تبعیض و نظارت بر مسئولان احیای امر به معروف و جریان سازی به وسیله آن است.
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.