سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وجود ۸ مجتمع بین راهی فعال در جنوب کرمان

رییس اداره فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: در جاده‌های جنوب کرمان هم اکنون ۸ مجتمع خدمات رفاهی فعال است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سجاد شهابی رییس اداره فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: در مجتمع‌های خدامات رفاهی خدمات متعددی به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود که با نظارت‌های صورت گرفته در صدد ارتقای بیشتر این مجتمع‌ها هستیم.

  او بیان کرد: ارائه خدمات با کیفیت در سایر بخش‌های مورد نیاز مردم می‌تواند به عاملی برای جذب بیشتر گردشگر و مسافران در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی باشد.

شهابی کاهش حجم ترافیک در ساعت اوج تردد، صرفه جویی در سوخت و انرژی، افزایش ضریب ایمنی و کاهش تصادفات، فراهم شدن امکانات مناسب‌تر برای انجام فریضه نماز، افزایش جاذبه‌های توریستی، گردشگری و فرهنگی از اهم اهداف احداث مجتمع‌های رفاهی بین راهی است.

رییس اداره فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت:در بازدید معاون دفتر سرمایه گذاری و بازرگانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از روند فعالیت مجتمع‌های خدماتی رفاهی در جنوب کرمان ۳ مجتمع از جنوب کرمان برای شرکت در جشنواره کشوری مناسب سازی مجتمع‌ها برای ارائه خدمت به جانبازان و معلولان انتخاب شد.

  او احداث رمپ معلولان و جانبازان، تابلو‌های راهنما، نصب نرده دستگرد ویژه معلولان، سرویس بهداشتی معلولان و اتاق استراحت رانندگان در مجتمع‌های خدماتی رفاهی جنوب کرمان را از دلایل معرفی این ۳ مجتمع به جشنواره کشوری عنوان کرد.

شهابی با اشاره به اینکه ارتقای سطح دسترسی به خدمات مجتمع‌های بین راهی برای معلولان، جانبازان و افراد سالمند از اولویت‌هایی روند احداث مجتمع‌ها است افزود: در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی نماز خانه، اتاق کودک و مادر، اتاق رانندگان، سرویس‌های بهداشتی، رستوران، کارواش و تعویض روغنی و پمپ بنزین وجود دارد.

۸ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در جنوب کرمان در حال ساخت است و ۲۳ مجتمع هم در مرحله دریافت استعلام‌ها است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.