سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چشمی: آقایان به خودشان هم دروغ می‌گویند/ هیچکس امروز را فراموش نمی‌کند

روزبه چشمی گفت: هیئت مدیره و مدیرعامل استقلال با یکدیگر هماهنگ نیستند و حتی به خودشان هم دروغ می‌گویند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روزبه چشمی، بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از بازی با پیکان در جمع خبرنگاران اظهار داشـت: آقایان در برنامه‌های تلویزیونی عنوان می‌کنند که از فلان اسپانسر طلب دارند. باید زودتر اقدام می‌کردند تا تیم‌شان به این وضعیت دچار نشود. آقایان با خودشان هم هماهنگ نیستند. هیئت مدیره و مدیرعامل با یکدیگر هماهنگ نیستند. یا هماهنگ نیستند و یا رو راست نیستند. هم به من که بازیکن هستم و هم به خودشان دروغ می‌گویند.

چشمی ادامه داد: هیئت مدیره نمی‌داند که ما چند درصد از قراردادمان را گرفتیم. با دروغ نمی‌شود کاری کرد. با دروغ استقلال را اداره می‌کنید و از ۲ سال پیش این کار را می‌کنید. آخرش هم این چنین می‌شود و کسی چنین بلایی سرتان می‌آورد. اصلا برای آن‌ها مهم نیست که هوادار الآن عصبی است. ۱۰ هفته است که فوتبال زیبا را ارائه می‌دهیم، اما چه شده که امروز اینگونه بازی کردیم. ۲  پاس نیز به یکدیگر ندادیم.

او درباره عملکرد مدیران استقلال پس از فسخ قرارداد استراماچونی بیان کرد: این همان بی‌خیال بودنی است که صحبت کردم. اصلا نباید کار به اینجا می‌رسید که حالا آقایان بخواهند تلاش کنند. حداقل دلشان برای این مردم باید می‌سوخت. هوادار، دلش به این تیم خوش است و حالا این چنین با آن‌ها برخورد می‌کنند.   مگر مردم دوست دارند که الکی فحش بدهند؟ نگذاشتند استقلال ۷۲ ساعت بالای جدول قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید: اسماعیلی: هواداران گناه دارند/ اصلا معلوم نیست چه کار می‌کنند


چشمی گفت: دیگر تیام و جبارف هم وجود ندارند که بخواهند آن‌ها را از استقلال بگیرند، پس پیش خودشان فکر کردند که چه کاری کنند و گفتند باید چنین بلایی را سر مربی‌اش بیاوریم.   اگر این بازی را با ۵ گل می‌باختیم هم برای آقایان مهم نبود. الآن صدر جدول هستیم. مربی‌مان را فراری بدهیم و برویم سراغ یک مربی دیگر؟ وقتی با استراماچونی نتیجه گرفتیم و او را فراری دادیم اگر هم سراغ پوچتینو برویم، فایده ندارد.

کاپیتان سوم استقلال بیان کرد: حتی اگر همین فردا ظهر استراماچونی در تمرین استقلال شرکت کند، جواب ۲ امتیازی که امروز از دست دادیم، چه می‌شود؟ البته از استراماچونی هم به خاطر این کار ناراحت هستیم و او نیز باید جوابگوی این ۲ امتیاز باشد، اما دیگر فایده‌ای ندارد. هیچکس بازی امروز را فراموش نمی‌کند. موقع تعویض هیچکسی روی نیمکت نبود.

انتهای پیام/

اظهارات چشمی درباره فسخ قرارداد استراماچونی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.