سرمربی تیم پیکان تهران گفت: با بازی که ارائه دادیم حق ما پیروزی مقابل استقلال بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  حسین فرکی سرمربی تیم پیکان تهران در خصوص تساوی تیمش مقابل استقلال تهران بیان کرد: همانطور که در کنفرانس خبری‌های قبلی گفتم، ما مقابل استقلال میهمان بودیم و وقتی هم که بازی از ورزشگاه شهر قدس به  آزادی منتقل شد چندان جو خوبی در تیم به وجود نیامد. در مورد تغییر ساعت بازی هم یک نگرانی به وجود آمد و پیش از این هم بازی مقابل پارس جنوبی لغو شده بود و واقعا در این بازی می‌خواستیم هر طور که شده مقابل استقلال به میدان برویم.

او ادامه داد: با توجه به اینکه زمین بازی تغییر پیدا کرده بود و استقلال سرمربی خود را از دست داده بود، به جو تیم آشنایی نداشتیم و هر آن احساس می‌کردیم یا با تیمی با کوه انگیزه مواجه می‌شویم و یا اینکه کلا بازی را می‌بازیم. در هر صورت در این بازی با توجه به بازی که ارائه کردیم حقمان پیروزی بود. موقعیت زیادی روی دروازه استقلال ایجاد کردیم و واقعا می‌توانستیم در این بازی به پیروزی دست پیدا کنیم. در هر حال امیدوارم بازی خوبی که ارائه دادیم و واقعا هیچ تیمی مقابل استقلال اینگونه بازی ارائه نکرده بود و وعده این بازی زیبا را داده بودیم. البته تیم ما دو بازی معوقه دارد و می‌تواند خود را در جدول بالا بکشد.

فرکی در خصوص ضعف بازیکنان در توپ کردن گل‌ها باین کرد: وقتی بازیکنان ۱۰ روز پا به توپ نمی‌شوند عملا تمرکز روز‌های عادی را ندارند و در شرایط مسابقه نیستیم. ما حتی به دلیلی مشکلاتی که بود و شرایط آب و هوایی در تهران چند روزی مجبور به وزنه زدن در سالن شدیم. در کل در این فصل ما با ۱۴ یا ۱۵ بازیکن در این فصل بازی کردیم و واقعا با پول اندکی بودجه را بستیم. ما در بازی‌های رو در رویمان موقعیت کم خلق نکردیم و با همین شرایط موجود هم بازیکنانم عالی کار کردند.


بیشتر بخوانید: پیکان ۲ - استقلال ۲/ آبی‌ها در استرا تایم ۲ امتیاز از دست دادند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار