سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برندسازی و نمادسازی در مقابله با قاچاق کالا و استفاده از کالای ایرانی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه، برندسازی و نمادسازی را در مقابله با قاچاق کالا و استفاده از کالای ایرانی اقدامی موثر دانست و گفت : صدا و سیما وظیفه دارد در این باره برنامه‌سازی کرده و برای بیان پیام‌های فرهنگی، طرح و ایده داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت : در شرایطی قرار داریم که می‌طلبد برای مدیریت اقتصادی کشور و مقابله با جنگ اقتصادی هوشیارانه‌تر و محکم‌تر عمل کنیم.

او گفت : تمرکز و توجه به موضوع مبارزه با قاچاق سازمان یافته و باند‌های بزرگ در اولویت مقابله دستگاه‌های مسوول قرار بگیرد چرا که این موضوع آسیب‌های فراوانی به صادرات کشور و بازار ایران در کشور‌های همسایه وارد می‌کند.

الهی تبار، باتاکید بر مقابله جدی با قاچاق دام در مرز‌ها افزود: نیاز است که شیوه نامه مقابله با قاچاق کالا در مناطق مرزی استان تهیه شده و وظایف دستگاه‌ها براساس آن تعیین شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استدار کرمانشاه با اشاره به قاچاق لباس‌های خارجی و ورود آن به استان هم گفت: علاوه بر مقابله با قاچاق این کالا، واحد‌های فروشنده نیز با ساماندهی و هدایت سازمان صنعت، معدن و تجارت به سمت نوفروشی هدایت شوند.

الهی تبار با تاکید بر وظیفه مندی دستگاه‌های فرهنگی در مقابله با قاچاق کالا گفت: اتکا به تولید داخلی و ترویج مصرف کالای ایرانی یکی از مباحث مهم اقتصاد مقاومتی است که تمامی دستگاه‌ها در قبال آن وظیفه دارند.

الهی تبار از اقدام اخیر دستگاه‌ها اجرایی در کشف محموله‌های بزرگ قاچاق کالا در استان تقدیر کرد .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.