کالا‌های اساسی به میزان کافی در بازار وجود دارد

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت : هم اکنون کالا‌های اساسی شامل برنج، روغن، قند و شکر به میزان کافی در بازار این شهرستان وجود دارد و کمبودی در این خصوص نداریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حشمت الله رضایی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت : به منظور تامین کالا‌های اساسی مردم ۳۰ تن برنج، ۱۵ تن شکر، هشت تن قند و پنج تن روغن با قیمت متعادلی در فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی شهرستان قصرشیرین برای مصرف شهروندان تامین شده و موجود است.

او گفت : در راستای تنظیم و ثبات بازار نیز گشت‌های مشترک و همچنین بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف به طور مستمر، وضعیت موجود را رصد و با متخلفان بدون هرگونه چشم پوشی برخورد می‌کنند.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: به دلیل اهمیت موضوع همچنین جلسات تنظیم بازار به صورت مستمر و هفتگی برگزار می‌شود که در مجموع هفته گذشته ۱۰۵ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی سطح شهر به عمل آمد و چهار واحد با تشکیل پرونده به پرداخت چهار میلیون و ۶۵۰ هزار ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

رضایی افزود: امسال در مجموع یک هزار و ۹۶۶ مورد بازرسی انجام شده که در نتیجه این بازرسی‌ها ۱۸۵ واحد متخلف شناسایی و به پرداخت ۲۳۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده اند.

او افزود: مهم‌ترین تخلف واحد‌های صنفی، کم فروشی و گران فروشی، درج نکردن قیمت و رعایت نکردن مسایل بهداشتی بوده است.

او خواستار همکاری مردم در راستای تنظیم بازار و ارائه گزارش تخلفات واحد‌های صنفی از طریق تماس با شماره تلفن ۱۲۴ به منظور برخورد با متخلفان و گران فروشان و همچنین احتکارکنندگان مواد غذایی شد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار