سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل انجمن حرفه‌ای موسسات آموزشی گردشگری خراسان رضوی

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: انجمن حرفه‌ای موسسات آموزشی گردشگری خراسان رضوی تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابوالفضل مکرمی فر مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: در راستای اجرای ماده ۲۵ آیین نامه ایجاد، اصلاح، تکمیل، درجه بندی و نرخ گذاری تاسیسات گردشگری و نظارت بر فعالیت آن‌ها مصوب ۶/۴/۹۴ هیئت وزیران و بر طبق ضوابط مندرج در دستورالعمل نحوه ایجاد و فعالیت انجمن‌های حرفه‌ای صنعت گردشگری ایران این انجمن حرفه‌ای تشکیل می‌شود.

او ادامه داد: هم چنین به منظور حفظ حقوق و منافع مشروع و قانونی، همکاری و همیاری با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز بهبود وضع اقتصادی و اجتماعی، کوشش در بالا بردن سطح آگاهی‌های اعضا انجمن حرفه‌ای موسسات آموزشی استان خراسان رضوی از اهداف تشکیل این انجمن حرفه‌ای است.
 
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با بیان اینکه هیئت موسس این انجمن حرفه‌ای تشکیل شده و به زودی اولین آگهی مربوطه نیز در روزنامه به چاپ خواهد رسید،  گفت: تاکنون ۳ تشکل حرفه‌ای از این اداره کل پروانه فعالیت دریافت کرده اند و توسعه تشکل‌ها در بخش‌هایی مانند، هتل آپارتمان ها، مهمانپذیرها، مراکز رفاهی و پذیرایی گردشگری نیز مراحل نهایی تشکیل را می‌گذرانند.

انتهای پیام//ح. ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.