سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبارحوادث هجدهم آذرماه ۹۸؛

دستگیری عاملان تخریب خوابگاه پسرانه دانشگاه هنر اصفهان / کشف ۵۷۸ کیلوگرم روغن حیوانی تقلبی در "برخوار

مهم‌ترین حوادث امروز هجدهم آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز هجدهم آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری عاملان تخریب خوابگاه پسرانه دانشگاه هنر اصفهان

سرهنگ" محمد حسین اسماعیلی" رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: به دنبال تخریب ساختمان خوابگاه پسرانه دانشگاه هنر اصفهان و ایجاد ضرب و جرح یکی از دانشجویان که در آستانه روز دانشجو انجام شده بود بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری عوامل این حادثه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با پی جویی‌های علمی و تخصصی هویت ۳ نفر از عاملان این حادثه را شناسایی کرده و طی یک عملیات ضربتی یکی از این افراد را هنگام تردد در سطح شهر دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: متهم پس از دستگیری در مواجهه با مدارک و مستندات متقن پلیس به اقدامات مجرمانه خود اقرار کرده و با اعترافات وی ۲ عامل دیگر این حادثه نیز طی ۲ عملیات جداگانه در مخفیگاه‌های خود دستگیر شدند.

سرهنگ اسماعیلی با بیان اینکه، متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند گفت: به تمام کسانی که با اقدامات مخرب خود امنیت و آرامش مردم را برهم بریزند هشدار می‌دهم که پلیس آن‌ها را زیر نظر دارد و در سریع‌ترین زمان دستگیر و به سزای اعمال خود می‌رسند.
 

کشف ۵۷۸ کیلوگرم روغن حیوانی تقلبی در "برخوار

سرهنگ "غلامرضا براتی فرمانده انتظامی شهرستان برخوار با اعلام این خبر گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان برخوار در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در کارگاه خصوصی خود اقدام به تهیه و بسته بندی روغن حیوانی به صورت تقلبی و غیر بهداشتی می‌کند، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از کسب اطمینان از درستی موضوع بلافلاصله با اخذ مجوز از مقام قضائی در محل مذکور حاضرشده و در بازرسی از این مکان مقدار ۵۷۸ کیلوگرم روغن حیوانی که به صورت تقلبی و غیر بهداشتی تهیه شده بودند را کشف کردند.

براتی خاطر نشان کرد: در این رابطه متصدی کارگاه دستگیر و همراه پرونده تشکیل شده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار با بیان اینکه پلیس با هرگونه اقدامی که امنیت و سلامت جامعه را به مخاطره بیاندازد با جدیت و قاطعیت تمام برخورد می‌کند از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت چنین افراد فرصت طلب و سودجویی که با جان مردم بازی می‌کنند موضوع را سریعاً از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند تا برخورد‌های قانونی با آنان انجام شود.
 

توقیف وانت نیسان با بیش از ۲۹ کیلوگرم تریاک در "شهرضا

سرهنگ "صادق کاظمزادفرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با بیان این خبر گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "امامی" فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی وانت نیسان که از استان‌های جنوبی به سمت اصفهان در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: پس از متوقف شدن خودرو ماموران با اخذ مجوز از مقام قضائی از آن بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات مقدار ۲۹ کیلوو ۸۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ کاظمزاد از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در این رابطه خبر داد و گفت: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
 

صدور حکم قضایی برای چرای غیرمجاز دام در پارک ملی

رئیس اداره پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو با بیان اینکه محیط بانان این اداره یک مورد پرونده تخلف چرای غیرمجاز دام گزارش دادند گفت: محیط بانان چندین بار به صاحب دام‌های متخلف برای خروج گوسفندان از منطقه تذکر دادند، ولی تخلف وی بصورت مکرر ادامه داشت.

مرتضی جوهری افزود: پس از تنظیم شکایت از دامدار، دادگاه این متخلف را به پرداخت جریمه یک میلیارد و ۳۲۱ میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم کرد.
 

دستگیری چهار نفر از عاملان آتش سوزی بانک تجارت

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان سرهنگ محمد حسن اسماعیلی گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی موفق شدند چهار نفر از عناصر اصلی که بانک تجارت شعبه سه راه سیمین این شهر را آتش زده بودند شناسایی و در چهار عملیات همزمان و جداگانه آن‌ها را دستگیر کنند.

سرهنگ محمد حسن اسماعیلی افزود: متهمان در مواجهه با اسناد و مدارک پلیس به تخریب و آتش زدن بانک تجارت اعتراف کردند و به مراجع قضائی معرفی شدند.

او گفت: پس از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین، یکسری اعتراضات مردمی در شهر اصفهان شکل گرفت و برخی افراد اغتشاشگر و اخلال گر نیز که فرصت را غنیمت می‌دانستند وارد صحنه شدند و اقدامات خرابکارانه‌ای مانند تخریب اموال عمومی و دولتی، آتش زدن بانک‌ها و پمپ بنزین‌ها و حتی تعرض به جان و مال مردم را انجام دادند.

رئیس پلیس امنیت عمومی اصفهان گفت: تمامی عوامل اصلی مرتبط با اغتشاشات آبان استان اصفهان و مزدوران ضد انقلاب خارج نشین زیر ذره بین و چتر اطلاعاتی پلیس قرار دارند و به زودی باقیمانده آن‌ها نیز دستگیر و به دست قانون سپرده شده و به سزای اعمال مجرمانه خود خواهند رسید.
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.