سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماز جمعه یكی از دستاوردهای مهم انقلاب

امام جمعه شهر شوسف از نماز جمعه به عنوان یكی از دستاوردهای مهم انقلاب یاد كرد و آن را مایه عزت و افتخار نظام و انقلاب دانست.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، حجت السلام والمسلمین  نوری امام جمعه شهر شوسف در جلسه ستاد اقامه  نماز جمعه  بررسی شیوه های نوین مخاطب شناسی، جذب بیشتر قشرهای مختلف مردم بویژه جوانان، همكاری رسانه ها و نهادهای فرهنگی در اقامه نماز جمعه ا زجمله مسائل محوری  عنوان کرد.

او از نماز جمعه به عنوان یكی از دستاوردهای مهم انقلاب یاد كرد و افزود: وقتی این فریضه الهی با مشاركت هرچه بیشتر مردم و جوانان برگزار شود، مایه عزت و افتخار نظام و انقلاب است و توطئه دشمنان را نقش بر آب می كند.

نوری حضور مردم و جوانان در نماز جمعه ها را در همسنجی با سایر شهر ها خوب ارزیابی كرد وادامه داد: با فرهنگ سازی ، اطلاع رسانی و همكاری نهاهای فرهنگی و تبلیغی ، تشكل ها و همراهی مسئولان این كار بهتر انجام می شود.

حجت الاسلام والمسلمین رحیم آبادی مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت : در گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب اسلامی  به جوانان اشاره داشتند و بر اشتغال جوانان  و جمایت این گروه بخصوص در کارهای جمعی تکید کردند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی اظهار کرد: یكی از برنامه های مهم ستادهای نماز جمعه ، جذب جوانان و واگذاری برخی فعالیت ها، اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی به آنها است.

حجت السلام والمسلمین رحیم آبادی به مسئولان ستاد توصیه كرد :كه نسبت به شناسایی و جذب جوانان علاقه مند و واگذاری امور طبق مقررات به این قشر اقدام كنند.

حجت السلام والمسلمین رحیم آبادی به اهمیت برگزاری برپایی نماز جمعه در مصلی اشاره كرد و از برپایی بازارچه آدینه در کنار مصلی نماز جمعه و فروش آنها استقبال کرد.

انتهای چیام / ط ا

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.