سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۳۰۰ خانه مسافر غیرمجاز در کرمانشاه

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از شناسایی ۳۰۰ خانه مسافر غیرمجاز در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علی صابر سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به آغاز فعالیت رسمی خانه مسافر‌ها در کرمانشاه از تابستان امسال، گفت : از سال گذشته که برنامه‌ریزی‌هایی را برای شروع این طرح در استان داشتیم، کار شناسایی خانه‌مسافر‌های فاقد مجوز را در دستورکار قرار دادیم.

او گفت : با شناسایی ۳۰۰ خانه‌مسافر غیرمجاز در سطح استان، ساماندهی و صدور مجوز فعالیت برای آن‌ها در اولویت قرار گرفت.

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه بابیان اینکه تاکنون ۳۴ فقره مجوز فعالیت خانه‌مسافر در کرمانشاه صادر شده، گفت: طبق برنامه تا آخر این هفته برای ۱۶ خانه مسافر دیگر نیز مجوز فعالیت صادر خواهیم کرد.

او گفت: براساس هدفگذاری انجام شده، با صدور ۲۵ مجوز دیگر تا پایان سال، تعدادخانه مسافر‌های مجوزدار استان را به ۷۵ خانه مسافر می‌رسانیم.

صابر بیشترین فعالیت خانه مسافر‌های غیرمجاز را در سطح استان مربوط به منطقه اورامانات و کرمانشاه اعلام کرد و گفت: از مالکین این خانه‌مسافر‌ها خواسته‌ایم تا برای دریافت مجوز فعالیت اقدام کنند، درغیر اینصورت با آن‌ها برخورد می‌شود.

او فرآیند صدور مجوز فعالیت برای خانه‌مسافر‌ها را تنها ۱۰ روز اعلام کرد و گفت: پس از صدور مجوز کار درجه بندی این اماکن انجام می‌گیرد و ماهانه دو مرتبه نیز از آن‌ها بازدید خواهیم داشت.

 سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی استان گفت: هزینه هرشب اقامت در خانه مسافر‌های استان بستگی به درجه بندی آن و نوع خدماتی که ارائه می‌دهند، بین ۷۰ تا ۱۳۰ هزار تومان است .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.