سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز پایان دوره آموزش مقدماتی آتش نشانان داوطلب

هجدهمین دوره آموزش مقدماتی آتش نشانان داوطلب که از روز شنبه ۹ آذر ماه در مرکز آموزش این سازمان در ساری آغاز شده بود امروز شنبه ۱۶ آذر به پایان می‌رسد.

حسام حسینی رئیس اداره آموزش و پیشگیری آتش نشانی ساری در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به برگزاری هجدهمین دوره آموزش مقدماتی آتش نشانان داوطلب در ساری، کفت:این دوره امروز شنبه ۱۶ آذر به پایان می رسد و شهروندان در این دوره با مباحث ایمنی و نحوه مقابله با حوادث بطور کاربردی آشنا شدند.

او با بیان اینکه این دوره به همت اداره آموزش و پیشگیری آتش نشانی به مدت ۸ روز برای داوطلبان برنامه ریزی شد، گفت: قبول شدگان در آزمون پایانی دوره مقدماتی آتش نشان داوطلب، ضمن اخذ گواهی سطح ۳ آتش نشان داوطلب مجاز به شرکت در مرحله آموزش نیم پیشرفته خواهند شد.

رئیس اداره آموزش و پیشگیری سازمان آتش نشانی ساری با اشاره به اینکه این دوره‌ها بطور رایگان برای شهروندان برگزار می‌شود، افزود: شهروندان می‌توانند برای بهره مندی از این خدمات به اداره آموزش و پیشگیری آتش نشانی ساری واقع در خیابان ملامجدالدین مراجعه و یا با شماره ۳۳۲۶۰۱۴۰ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/س
برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.