سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی مطرح کرد؛

شرایط خوب برای سهامداران پدیده/اولویت استان حمایت از فعالیت‌های اقتصادی است

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: طبق گزارش‌های دریافتی، بیش از آنچه که تصور می‌کردیم شرایط خوبی به نفع سهامداران در حال رقم خوردن است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  غلامعلی صادقی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری در استانداری برگزار شد، گفت: امروز با محوریت استاندار و نماینده، ولی فقیه، هماهنگی خوبی را نسبت به گذشته در خراسان رضوی شاهد هستیم.

او با اشاره به اینکه همه ادارات استان و سازمان‌ها در شکل‌گیری این هماهنگی نقش‌آفرین هستند، تصریح کرد: اولویت خراسان رضوی حمایت از فعالیت‌های اقتصادی است.

رئیس دادگستری خراسان رضوی گفت: طی این فرآیند سرمایه‌گذاران تاکنون به خوبی از شرایط استقبال کرده‌اند، از طرفی ضمن همکاری سازنده ادارات و سازمان‌ها، مردم شرایط امروز استان را خوب درک کرده‌اند.

صادقی  با اشاره به شرایط مطلوب گروه شرکت‌های پدیده، افزود: بحث پیرامون پدیده را که یک مشکل کشوری بود بدون هیچ گونه استفاده از منابع دولتی حل کردیم، به همین منظور با تاکید ریاست قوه رای پرونده صادر شد و با همدلی امروز در استان امیدواریم قدم خوبی برای سهامداران این مجموعه برداشته شود.

او با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همه گروه‌ها و احزاب اگر بخواهند با محوریت انقلاب، رهبری و مردم فعالیت کنند، ما آن‌ها را حمایت می‌کنیم و فضا در اختیارشان قرار می‌دهیم؛ از آن طرف اجازه نمی‌دهیم کسی بخواهد جوسازی کند و با شیطنت آرامش استان را مخدوش کند.
 
انتهای پیام// ز.م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.