سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دو وقف جدید در فردوس ثبت شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فردوس از ثبت دو وقف جدید در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  حاجتی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فردوس  گفت:  وقف اعیان یک واحد اقامتی زائرسرای امامزادگان سید محمد و سید ابراهیم به متراژ ۴۸ متر مربع توسط یکی از خیران شهرستان ثبت شد.

او افزود: این وقف به ارزش ۵۰ میلیون تومان در این اداره به ثبت رسید .

حاجتی در ادامه از وقف یک مورد مشابه دیگر توسط  یکی دیگر از خیران خبر داد و گفت: این خیر نیز با وقف یک واحد اقامتی دیگر زائر سرای امامزادگان به متراژ ۴۷ مترمربع و ارزش ۵۰ میلیون تومان، آنرا در این اداره به ثبت رساند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فردوس  با بیان اینکه ساخت زائرسرای امامزادگان در ۲۲ واحد در مراحل پایانی کار است، افزود: ۱۶ واحد این زائر سرا بزودی افتتاح خواهد شد.

او قرار گرفتن شهرستان فردوس در مسیر عبور ۱۰ میلیون مسافر و زائر امام هشتم(ع) و کریدور ترانزیت کالا از جنوب به شمال و بالعکس را مهم و حیاتی برشمرد و گفت: این موضوع لزوم ساخت یک زائر سرا جهت بارگاه امامزادگان سید محمد و سید ابراهیم که در مسیر این زوار است را دو چندان کرده بود که این کار از دو سال قبل شروع شده و امیدواریم با کمک خیرین و واقفین نیک اندیش هر چه زودتربه بهره برداری برسد.

انتهای پیام / ط آ

برچسب ها: نماز جمعه ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.