سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام عنوان کرد؛

استمرار طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد و گفت:در این راستا ۵ خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ,گفت: این طرح با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، برخورد با وسایل نقلیه متخلف، معتادان و همچنین خرده فروشان مواد مخدر بوده است.

او با بیان اینکه یگان‌های انتظامی شهرستان در این طرح ۳ خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و مقادیری مواد مخدر کشف شده است، افزود:در این راستا ۲ فروشنده قرص‌های غیر مجاز با ۵۴۷ قرص نیز دستگیر شدند.

سرهنگ موسوی اضافه کرد:از دیگر نتایج این طرح ۳۹ دستگا خودرو و ۴ دستگاه موتور سیکلت متخلف که با حرکات نمایشی باعث نارضایتی شهروندان شده بودند توقیف و روانه پارکینگ شدند.

او با اشاره به دستگیری ۲ سارق لوازم داخل خودرو و کشف ۹ فقره سرقت اظهار کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در پایان از همکاری و تعامل خوب شهروندان تقدیر و تشکر کرد و از آنان خواست در صورت مشاهده افراد مشکوک از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.