مهم‌ترین حوادث امروز یازدهم آذر ماه را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ شرور سابقه دار در چرداول / توقیف ۱۶ دستگاه وسایل نقلیه متخلف در شهرستان مهران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , مهم‌ترین حوادث امروز یازدهم آذرماه را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری ۲ شرور سابقه دار در چرداول

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول از شناسایی و دستگیری ۲ شرور سابقه دار طی ۲ عملیات پلیسی دراین شهرستان خبرداد.

سرهنگ قدرت رضایی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت: در پی وقوع چندین فقره ایجاد مزاحمت، ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی توسط افرادی، در چند روستای تابعه شهرستان، شناسائی و دستگیری متهمان بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با تلاش شبانه روزی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی، ۲ شرور سابقه دار در این رابطه شناسائی و در طی ۲ عملیات جداگانه توسط ماموران انتظامی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اظهار کرد: در بازرسی‌های اولیه از محل اختفای ۲ متهم مقادیری مواد مخدر کشف شد.

اوبا اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند بیان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

 

کشف ۳۷ راس دام زنده قاچاق در دهلران

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از توقیف یک دستگاه کامیون در محور‌های مواصلاتی شهرستان و کشف ۳۷ راس دام زنده قاچاق به ارزش ۶۰۰میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: ماموران پاسگاه انتظامی عین خوش هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی، یک دستگاه کامیون را که در حال حمل دام زنده بود، جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان افزود: در بازرسی اولیه از کامیون ۳۷ راس گوسفند زنده قاچاق و فاقد مجوز دامپزشکی کشف و ۳ متهم را نیز در این رابطه دستگیر شدند.

سرهنگ مکی با بیان اینکه ارزش ریالی این محموله قاچاق، توسط کارشناسان ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است مطرح کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

توقیف ۱۶ دستگاه وسایل نقلیه متخلف در شهرستان مهران

فرمانده انتظامی مهران از توقیف ۶ دستگاه خودور و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت فاقد مدارک خبر داد.

سرهنگ قدرت اله شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: طرح انتظامی، ترافیکی با هدف برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و فاقد پلاک و خودرو‌های مزاحم در ۲۴ ساعت گذشته در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

او ادامه داد: در این طرح که با حضور ماموران پلیس راهور و یگان امداد در سطح شهرستان برگزار شد با تلاش همکاران تعداد ۱۰ دستگاه موتور سیکلت متخلف و فاقد پلاک و تعداد ۶ دستگاه خودرو متخلف روانه پارکینگ شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان مهران با تأکید بر اینکه موتور سیکلت سواران متخلف از جمله معضلات ترافیکی به خصوص در فصل سرما در شهرستان مهران هستند، اظهار کرد: حرکات نمایشی، صدای ناهنجار، آلودگی صوتی، و ایجاد مزاحمت از جمله تخلفات این دسته از موتور سواران بوده است.

شهبازبیگی ضمن تقدیر از همکاری مناسب شهروندان با پلیس بیان کرد:از همشهریان عزیز خواهشمندیم هرگونه اخبار و اطلاعات از فعالیت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت به خصوص در اماکن تفریحی و زیارتی در شهرستان را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

 

دستگیری سارقان محتویات داخل خودرو 

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از دستگیری ۳ سارق که در زمینه سرقت محتویات داخل خودرو فعالیت داشتند خبر داد.

سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی شهرستان با استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی و در چند عملیات غافلگیرانه ۳ سارق را شناسائی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران بیان کرد: در بازجویی‌های اولیه متهمان به ۷ فقره سرقت محتویات داخل خودر اعتراف کردند.

 

برخورد یک دستگاه کشنده هوو با گارد ریل کنار جاده

رئیس پلیس راه استان ایلام از برخورد یک دستگاه کشنده هوو با گارد ریل کنار جاده در محور قلندر خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: لحظاتی پیش یک دستگاه کشنده هوو در محور قلندر به علت تخطی از سرعت مطمئنه با گارد ریل کنار جاده برخورد و موجب راه بندان شد.

او ادامه داد: این موضوع با تلاش عوامل راهداری و پلیس راه پیگیری شد و خوشبختانه تردد در این محور جریان دارد.

همتی زاده بیان کرد: لذا با توجه به بارندگی و شرایط جوی و مه آلود بودن محور‌های مواصلاتی استان، می‌طلبد رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از عجله و شتاب پرهیز کنند.

 

دستگیری ۲ سوداگر مرگ در دهلران

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از دستگیری ۲ سوداگر مرگ در شهرستان دهلران خبر داد.

سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: ماموران انتظامی شهرستان دهلران در اجرای طرح پاکسازی پارک ها، مکان‌های عمومی و با اشراف اطلاعاتی محل فعالیت ۲ سوداگر مرگ را شناسائی کردند.

او ادامه داد: با تلاش ماموران و طی هماهنگی با مقام قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه ۲متهم دستگیر و مقدار ۵۰۰ گرم مواد مخدر، آماده توزیع کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران اظهار کرد: ۲متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

او با تاکید بر استمرار طرح‌های پاکسازی و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر افزود: از مردم خواهشمندیم تا در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.