سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبارحوادث چهاردهم آذرماه ۹۸؛

توقیف محموله ۱۰۰ میلیاردی پارچه و بلوریجات قاچاق در نطنز / دستگیری ۲ نفر از لیدر‌های اغتشاشات "نجف آباد

مهم‌ترین حوادث امروز چهاردهم آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز چهاردهم آذرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف محموله ۱۰۰ میلیاردی پارچه و بلوریجات قاچاق در نطنز

سردار" مهدی معصوم بیگی"فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان نطنز در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا طی یک کار ویژه اطلاعاتی و عملیاتی نسبت به انتقال یک محموله بزرگ با استفاده از مسیر این شهرستان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: کارآگاهان در همین راستا در محور مواصلاتی این شهرستان مستقر و به کنترل خودرو‌های عبوری پرداخته و سرانجام موفق شدند ۵ دستگاه تریلر کانتینر دار حامل کالای قاچاق را حین تردد شناسایی و متوقف کنند.

سردار معصوم بیگی، گفت: کارآگاهان پس از متوقف شدن خودرو‌ها با هماهنگی مقام قضائی از آن‌ها بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات تعداد ۸ هزار و ۲۶ طاقه پارچه و ۳ هزار و ۴۰۳ کارتن انواع بلوریجات که همگی فاقد مدارک گمرکی و به صورت قاچاق بارگیری شده بودند را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی، با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این محموله را ۱۰۰ میلیارد ریال عنوان کردند گفت: در این رابطه خودرو‌ها توقیف و کالا‌های قاچاق نیز به اداره اموال تملیکی استان تحویل شدند.

سردار معصوم بیگی همچنین از دستگیری ۵ قاچاقچی کالا و تحویل آن‌ها به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: یکی از راه‌های تحقق شعار رونق تولید در کشور، جلوگیری از ورود بی رویه و قاچاق کالا‌های خارجی که نمونه‌های آن در داخل تولید می‌شوند است که در این زمینه نیروی انتظامی قاطعانه با کسانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند برخورد می‌کند.
 

دستگیری ۲ نفر از لیدر‌های اغتشاشات "نجف آباد

سرهنگ "محمد حسین باباکلانی" فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد اظهار داشت: تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی با سوء استفاده از اعتراضات مردمی در خصوص طرح سهمیه بندی بنزین اقدام به آتش زدن اموال و اماکن عمومی و دولتی در شهر "نجف آباد" و "یزدانشهر" کردند که شناسایی و دستگیری آن‌ها به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در بررسی‌های تخصصی پلیس مشخص شد ۲ نفر از اغتشاشگران اقدام به ترغیب، هدایت کردن و سازماندهی سایر افراد می‌کردند که دستگیری آنان به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این افراد دیگر اغتشاشگران را برای آتش زدن و تخریب اماکن دولتی و خصوصی ترغیب و هدایت می‌کردند بیان داشت: متهمان پس از انجام یک سری اقدامات تخصصی شناسایی و طی ۲ عملیات جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد، با اشاره به اینکه دستگیر شدگان تحویل مراجع قضائی شدند تاکید کرد: تمامی عوامل اصلی مرتبط با اغتشاشات آبان ماه شهرستان "نجف آباد" و مزدوران ضد انقلاب خارج نشین زیر ذره بین و چتر اطلاعاتی پلیس قرار دارند.
 

توقیف محموله‌های میلیاردی کالای قاچاق در سمیرم

سرهنگ "سهراب قرقانی" فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی شهید رئیسیان فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم حین اجرای طرح ظفر و حین کنترل محور "سمیرم به شهرضا " به یک دستگاه اتوبوس و ۳ دستگاه سواری پژو ۴۰۵، پارس تندر، پراید ویک وانت نیسان مشکوک و خودرو‌ها را جهت بررسی محموله و مدارک متوقف کردند.

او افزود: پس از متوقف شدن خودرو‌ها ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی از آنان بازرسی کردند که در نتیجه این عملیات ۵ هزار قطعه لوازم و تراشه فلش مموری و مقدار ۳ هزار کیلو گرم چوب و زغال بلوط کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم با بیان اینکه ارزش این محموله‌ها برابر اعلام کارشناسان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده اظهار داشت: در این رابطه ۵ متهم نیز دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ قرقانی خاطر نشان کرد: موضوع مبارزه با قاچاق کالا یکی از برنامه اولویت دار ناجا است و پلیس اجازه نخواهد داد عده‌ای به منظور کسب منافع شخصی خود جلوی رونق تولید و اشتغال را در جامعه بگیرند.
 

انتقال هشت مصدوم حادثه رانندگی در نجف آباد به بیمارستان

مسوول مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در این حادثه که دیشب در یکی از محور‌های مواصلاتی نجف آباد رخ داد هشت سرنشین زن از هر دو خودرو مجروح شدند.

غفور راستین افزود: با حضور به موقع ماموران اورژانس مصدومان این حادثه به بیمارستان منتظری نجف آباد منتقل شدند.

علت این حادثه در دست بررسی کارشناسان پلیس راه است.
 

برق گرفتگی کارگر ۴۰ساله در کاشان

مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در این حادثه که در میدان پلیس کاشان رخ داد تیم امداد و نجات ایستگاه ۲ این سازمان به محل اعزام شد و پس از انجام اقدامات ایمنی این کارگر برای انتقال به مراکز درمانی به پایین ساختمان منتقل کردند.

روح الله فدایی افزود: علت این حادثه برخورد میلگرد که در دست کارگر بود با سیم‌های انتقال برق فشار قوی اعلام شده است.
 
انتهای پیام/م
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.