سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح نظارت بر صنوف استان ایلام

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان ایلام از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و نظارت بر صنوف خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ,علی جمشید پور رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان ایلام گفت:توسط همکاران اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی استان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در صنوف با اولویت نظارت بر تالار ها‌ی پذیرایی و کافی شاپ‌ها در سطح شهر ایلام اجراء شد.

او افزود: در این طرح کلیه تالار ها‌ی پذیرایی و تعدادی ازکافی شاپ‌ها مورد بازدید قرار گرفتند و تذکرات لازم در خصوص رعایت ضوابط و مقررات ابلاغ و نهایتا ۲ واحد کافی شاپ و یک واحد تالار پذیرایی بدلیل عدم رعایت ضوابط انتظامی و عدم رعایت شئونات اسلامی پلمب و برای تعداد ۴ واحد دیگر نیز اخطار قانونی صادر شد.

جمشید پور اظهار کرد: پلیس امنیت عمومی با محوریت اداره اماکن به طور مستمر با اجرای طرح‌ها و گشت‌های مشترک با دیگر سازمان‌ها نظارت بیشتری بر صنوف خواهد داشت و با صنوف متخلف برخورد قانونی و جدی صورت خواهد گرفت.

رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی استان ایلام مطرح کرد : از آنجائی که رعایت ضوابط عمومی و اختصاصی صنوف خصوصا بر همه اصناف واجب بوده و تذکرات لازم به اصناف داده شده است از همشریان عزیز تقاضا می‌شود در صورت اطلاع از هرگونه تخلف صنفی مراتب به شماره ۰۸۴۲۱۸۲۱۲۴۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.