سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقابل حساس سپاهان و البرز در هفته هشتم فوتبال بانوان

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه ۱۵ آذر ماه با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود و در حساس‌ترین بازی، تیم هیئت فوتبال البرز میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه ۱۵ آذر ماه ساعت ۱۰ صبح با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های سیرجان، اصفهان، شیراز، ارومیه، خوزستان و کرج پیگیری می‌شود و در حساس‌ترین بازی این هفته تیم هیئت فوتبال البرز میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.

برنامه دیدار‌های هفته هشتم به شرح زیر است:

شهرداری سیرجان _ پارس جنوبی بوشهر

شهرداری سیرجان در این هفته میزبان پارس جنوبی بوشهر خواهد بود. تیم سیرجان تا اینجای فصل با ۱۳ امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد و این در حالی است که سیرجانی‌ها در فصل گذشته به مقام نایب قهرمانی در لیگ ۹۷ رسیده بودند و یکی از مدعیان بزرگ در فوتبال بانوان به شمار می‌آمدند، به نظر می‌رسد برخی مشکلات مالی گریبان گیر این تیم شده و در نتیجه آسیب‌های بسیاری در نتایج امسال شهرداری سیرجان ایجاد کرده است. تیم پارس جنوبی بوشهر هم بدون کسب هیچ امتیاز تا اینجای فصل در انتهای جدول قرار دارد و خطر سقوط به لیگ دسته یک این تیم را تهدید می‌کند. این تیم هم با مشکلات مالی عدیده‌ای همراه است و با سختی بسیاری لیگ را سپری می‌کند.

ذوب آهن اصفهان _ ملوان بندرانزلی

ذوب آهن اصفهان در هفته هشتم به مصاف ملوان بندرانزلی خواهد رفت. تیم ذوب آهن با ۶ امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار گرفته است و فاصله‌ای هفت امتیازی با رقیب رده پنجمی خود دارد و حتی اگر سه امتیاز این بازی را هم به دست آورد همچنان در جایگاه ششم جدول باقی می‌ماند. ملوان بندرانزلی هم با پنج امتیاز در جایگاه نهم لیگ قرار دارد و با فاصله‌ای نزدیک نسبت به ذوب آهن به مصاف بازی این هفته می‌رود.


بیشتر بخوانید: اردلان: فلسفه تیم سایپا جوانگرایی و بازیکن سازی است


لران شیراز _ شهرداری بم

لران شیراز در دیگر بازی این هفته به مصاف شهرداری بم خواهد رفت. تیم شیراز با ۶ امتیاز در جایگاه هشتم لیگ قرار دارد و در صورت کسب سه امیتاز این بازی صعود یک پله‌ای در جدول لیگ خواهد داشت، لران شیراز در روز‌های اخیر با مشکلات مالی بسیاری روبه رو است و به خاطر همین مسائل در هفته هفتم رقابت‌ها مقابل تیم پالایش گاز ایلام بازی نکرد. شهرداری بم هم با ۲۱ امتیاز و تفاضل گل بیشتر نسبت به تیم آذرخش کردستان در صدر جدول لیگ قرار دارد. بمی‌ها تا اینجای فصل در تمام بازی‌های خود به پیروزی رسیده اند.

همیاری ارومیه _ آذرخش کردستان

همیاری ارومیه در هفته هشتم رقابت‌ها میزبان تیم آذرخش کردستان خواهد بود. تیم همیاری با ۴ امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار دارد. این تیم به دلیل مشکلات شدید مالی مکان مناسبی برای تمریناتش ندارد و نتایج خوبی تا اینجای فصل کسب ننموده است. همیاری اگر سه امتیاز این بازی را کسب کند و پیروز این دیدار شود به رتبه هفتم جدول صعود می‌کند. آذرخش کردستان یکی از مدعیان بزرگ کسب عنوان قهرمانی در لیگ امسال با ۲۱ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم شهرداری بم در جایگاه دوم جدول قرار دارد و برای رسیدن به صدر جدول و پیشی گرفتن از سایر رقیبان نیاز به امتیاز این دیدار دارد. فاطمه قاسمی ملی پوش تیم آذرخش در بازی این هفته به دلیل مصدومیت شدید تیمش را همراهی نخواهد کرد.

آویسا خوزستان _ پالایش گاز ایلام

آویسا خوزستان در این هفته به مصاف پالایش گاز ایلام خواهد رفت. تیم آویسا با چهار امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قراردارد و سراشیبی سقوط به لیگ دسته یک این تیم را تهدید می‌کند، آویسا اولین سال حضور خود در لیگ برتر بانوان را تجربه می‌کند و در صورت کسب سه امتیاز این دیدار در رده هفتم جدول قرار می‌گیرد. تیم پالایش گاز ایلام یکی از مدعیان لیگ بانوان که با ۱۵ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد برای کسب امتیاز این دیدار جدال سختی با آویسا خواهد داشت. تیم پالایش در فصل جدید عملکرد فوق العاده‌ای نسبت به سال گذشته خود داشته است و می‌تواند تا رسیدن به جایگاه قهرمانی در لیگ ۹۸ پیش برود.

هیئت فوتبال البرز _ سپاهان اصفهان

تیم هیئت فوتبال البرز در حساس‌ترین بازی این هفته به مصاف سپاهان اصفهان خواهد رفت. هیئت البرز در بازی هفته گذشته خود مقابل تیم شهرداری بم حاضر نشد و سه امتیاز آن دیدار را به راحتی از دست داد. تیم البرز در حال حاضر با ۱۳ امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارد و با کسب سه امتیاز این دیدار می‌تواند به جایگاه چهارم صعود کند. سپاهان اصفهان هم با ۱۴ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفته است و با پیروزی در این بازی می‌تواند در رده سوم جدول قرار بگیرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال بانوان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.