سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح تربیت سفیر سلامت در مدارس مانه و سملقان

مسئول دهان و دندان شبکه بهداشت و درمان مانه و سملقان از تربیت سفیران سلامت بهداشت دهان و دندان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مهین یاهوئیان مسئول دهان و دندان شبکه بهداشت و درمان مانه و سملقان گفت: طرح تربیت سفیران سلامت بهداشت دهان و دندان در مدارس با مشارکت دانش آموزان مقاطع مختلف اجرا می‌شود.

یاهوئیان افزود: از سال ٩٧ تا کنون در جلسات هماهنگی با اداره آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان، زمینه برای تربیت سفیران سلامت در شهر و روستا فراهم شده است.

او با اشاره به اینکه این طرح هم اکنون به صورت آزمایشی در مدارس شهرستان در حال انجام بوده است، عنوان کرد:آموزش‌های فراگیر بهداشت دهان و دندان در قالب برگزاری مسابقات موضوعی، جشنواره‌ها و بازارچه، اهدای مسواک و خمیردندان و جوایز متعدد، جهت ایجاد انگیزه بیشتر در میان دانش آموزان ارائه شده است.

مسئول دهان و دندان شبکه بهداشت و درمان مانه و سملقان با بیان اینکه با حضور پیگیر و موثر در کمیته بانوان فرمانداری و انجام جلسات متعدد زمینه اجرای برنامه‌های موثری جهت ارتقای سطح بهداشت دهان و دندان فراهم شده است، اظهار کرد: به یقین تداوم چنین طرح‌هایی علاوه بر مشارکت افراد در حوزه سلامت، همکاری‌های بین سازمانی را نیز می‌طلبد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.