برگزاری سومین جشنواره ملی سفیران سلامت در خراسان شمالی

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از برگزاری سومین جشنواره ملی سفیران سلامت در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حسن لنگری معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی با بیان اینکه این جشنواره آذر ماه ۹۷ شروع و تا ۲۰ اسفندماه پیگیری شد، گفت: اختتامیه این جشنواره چهارم اردیبهشت ماه امسال در بجنورد برگزار و از ۳۲۰ نفر تقدیر خواهد شد.
به گفته لنگری ۶ هزار و ۸۷۰ دانش‌آموز در رشته‌های نقاشی، انشا نویسی، داستان کوتاه و عکاسی در مقطع دوره اول و دوم ابتدایی، متوسطه اول و دوم و ۸۵ مراقب سلامت و رابطین بهداشتی در رشته‌های فیلم و عکس با موضوعات تغذیه سالم، آلاینده زیست محیطی و خود مراقبتی و بهداشت فردی به رقابت پرداختند.
وی افزود: در پایان ۷۹ نفر از دانش آموزان و ۲۶ نفر از مراقبین سلامت به عنوان منتخبین جشنواره معرفی شدند و برترین‌های هر رشته به عنوان رتبه‌های برتر استانی به مرحله کشوری که تابستان پیگیری می‌شود، دعوت می‌شوند.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی با بیان اینکه پیش از این در سطح کشور رتبه کشوری داشتیم، تصریح کرد: سال گذشته رتبه نخست نقاشی و سومی مقاله نویسی در بخش دانش آموزی و رتبه برتر فیلم کوتاه از آن مراقبین سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی شد.
لنگری با اشاره به ۱۸ هزار و ۴۰۰ سفیر سلامت طی سال گذشته در خراسان شمالی، بیان کرد: امسال در استان ۲۴ هزار و ۵۰۰ نفر سفیر سلامت داریم که از بین دانش آموزان علاقمند مسائل بهداشتی و با هدف انتقال آموزه‌ها به گروه همسالان و خانواده‌هایشان ارائه خدمت دارند.
انتهای پیام/ط


جشنواره ملی سفیران سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.