سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دهیاران و شورا‌ها ارتباط تنگاتنگی با مردم دارند

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کرمانشاه گفت: برقراری ارتباط و هم افزایی دهیاران با مردم و هماهنگی با بخشداران و شورا‌های اسلامی روستا‌ها موجب توسعه در روستا‌ها می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امیر خسروانی روز سه شنبه در دوره آموزشی کارآفرینی با حضور فرماندار هرسین، کارشناسان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور، بخشداران، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستا‌ها در سرسرای اجتماعات فرمانداری هرسین گفت: دهیاران و شورا‌ها که ارتباط تنگاتنگی با مردم دارند، بهترین سخنگو برای بازگو کردن اقدامات ارزنده دولت و مدیریت ارشد استان در بین مردم هستند.

او اظهارداشت: دهیاری‌ها همواره برای رسیدگی به مشکلات روستا‌ها و رفع مشکلات فرهنگی، توسعه‌ای، عمرانی و زیرساختی در سطح روستا‌ها تلاش خود را به کار گرفته‌اند و انتظار است در ادامه همچنان پرتلاش و باانگیزه بیشتر به مردم روستا‌ها خدمات‌رسانی کنند.

او در ادامه با اشاره به خدمات دولت در بازسازی و مقاوم‌سازی مساکن روستایی مناطق زلزله زده، آسفالت راه‌های روستایی، گازرسانی و سایر موارد، گفت: انتظار است دهیاران اقدامات مناسبی در راستای اجرای سیاست‌ها و اهداف دولت در حوزه روستایی و برطرف ساختن نیاز‌ها و انتظارات مردم انجام دهند.

انتهای  پیام/ز

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.