سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست:

توسعه سرمایه انسانی و توانمندسازی کارکنان از برنامه‌های شرکت پست است

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در جریان سفر به استان البرز، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، در جلسه شورای اداری اداره کل پست استان حضور یافت.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زرگوش عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در جریان سفر به استان البرز، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، در جلسه شورای اداری اداره کل پست استان حضور یافت.

در این جلسه که روز گذشته یازدهم آذر ماه برگزار شد علی اکبر هادوی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، محمود فرزین مدیرکل پست استان، معاونین، روسای ادارات و جمعی از کارشناسان نیز حضور داشتند.

عضو هیئت مدیره با اشاره به گام‌های طی شده جهت تحقق طرح تحول شبکه پستی کشور گفت: بازمهندسی فرآیند‌های پستی، توسعه تجارت الکترونیک، توسعه رقابت‌پذیری و استفاده از توان بخش خصوصی، توسعه سرمایه انسانی و توانمندسازی کارکنان برنامه‌هایی است که شرکت ملی پست در جهت ایجاد تحول دیجیتال در حال برنامه ریزی و اجرای آنهاست.

معین پست استان در همین راستا به اهمیت مشتری مداری و تامین رضایت مشتریان و ذینفعان شبکه پستی پرداخت و انجام اقدامات لازم در جهت ارتقاء سطح کیفیت خدمات پستی را برای حفظ و افزایش سهم بازار و جذب ترافیک بالقوه و به تبع آن افزایش درآمد شبکه پستی را حیاتی خواند.

او همچنین شفاف سازی و ارائه اطلاعات و آمار خاصه در بخش ترافیک و درآمد قرارداد‌ها و نحوه انجام هزینه‌های جاری را لازمه برنامه ریزی منسجم و کاربردی جهت مدیریت کارآمد و موثر شبکه پستی دانست و گفت: کمیته شفاف سازی آمار و اطلاعات حرکت آرام خود را آغاز کرده است.

او در ادامه پیگیری موثر وصول مطالبات جاری و سنواتی واحد‌های قبول، اخذ اسناد مالکیت املاک و مستغلات فاقد سند و همچنین استفاده بهینه از فضاها، امکانات و زیرساخت‌های شرکت ملی پست را خواستار شد.

زرگوش با بیان این مطلب که شرکت ملی پست از معدود دستگاه‌های دولتی است که معوقات پاداش بازنشستگان خود را بروز کرده است، از برنامه‌ریزی منسجم برای بهبود مجدد پرداخت و وضعیت معیشتی کارکنان خبر داد.

هادوی ضمن قدردانی از تلاش کارکنان پست استان البرز در هشت ماهه ابتدایی سالجاری به لزوم بررسی بدون وقفه شکایات مراجعین و ارائه پاسخ به مشتریان با هدف ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان و ادامه چرخه عمر مشتری اشاره کرد.

او همچنین با بیان اینکه برنامه بهبود درآمد و کیفیت در استان البرز مشهود است به سرویس تجارت الکترونیک پرداخت و برگشت وجوه مرسولات این سرویس پستی را در زمان قانونی در کلیه واحد‌ها خواستار شد.

فرزین در این جلسه به ارائه گزارش عملکرد درآمدی و ترافیکی پست استان البرز در هشت ماهه ابتدایی امسال پرداخت و وضعیت موجود زیرساخت‌ها و نیروی انسانی را در این استان تبیین کرد.

او با اشاره به اقدامات به‌عمل آمده در راستای وصول مطالبات جاری و سنواتی استان، گفت: تلاش شده مطالبات استان به وجوه تبدیل گردد و درصد درآمد و ترافیک استان از قراردادی به سمت باجه‌ای در حرکت است که بدین معنی است که بیشتر درآمد استان نقدی خواهد بود و از انباش مطالبات جلوگیری بعمل خواهد آمد.

در ادامه این سفر عضو هیئت مدیره از اداره پست شهرستان فردیس که در حوادث اخیر دچار آسیب شده بود بازدید بعمل آورد و طی آن بر بازسازی بدون وقفه واحد‌های پستی تاکید کرد.

همچنین در روز جاری احمد جان بزرگی مدیر کل دفتر مدیر عامل و امور استان‌ها و سرپرست دفتر روابط عمومی و محمد سلگی مدیر کل اداره تامین، نگهداری و پشتیبانی بهمراه جلال اسماعیل نیا معاون پشتیبانی پست استان از دفاتر پستی مهرشهر و حصارک که در حوادث اخیر دچار آسیب‌های جدی شدند بازدید و به بررسی میزان خسارات وارده و نحوه بازسازی و تجهیز این واحد‌ها پرداختند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.