سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهی کارگاه‌های شناورسازی فاقد مجوز در جهت رونق تولید/ ظرفیت تولید ۵۰۰ شناور در کارگاه‌های شناورسازی سیستان و بلوچستان

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: ساماندهی کارگاه‌های شناورسازی استان جهت رونق تولید ملی در دستور کار قرار گرفته است.

سید حسن ابراهیمی معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در بازدید از شناورسازی‌های فاقد مجوز چابهار و کنارک   در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  گفت: در حال حاضر ۸ کارگاه شناورسازی فاقد مجوز در استان وجود دارد که جهت ساماندهی و رونق تولید این شناورسازی‌ها برنامه‌هایی با همکاری دستگاه‌های اجرایی متولی در دست اقدام است.

به گفته او همچنین به منظور ظرفیت سنجی در زمینه تولید و اشتغال و ارائه راهکار قانونی جهت رونق تولید این کارگاه‌ها بررسی‌های میدانی انجام و جلساتی با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی متولی و مدیران شناورسازی‌های فاقد مجوز برگزار می‌شود.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به وجود ۷ کارگاه شناورسازی مجاز در استان افزود: کل شناورسازی‌های استان ظرفیت تولید یا تعمیر ۵۰۰ شناور در سال را دارد که رفع محدودیت تولید و احیای این کارگاه‌ها می‌تواند تاثیر مستقیمی در معیشت و اشتغال زایی مردم منطقه داشته باشد.

ابراهیمی اضافه کرد: اخذ مجوز فعالیت کارگاه‌های شناورسازی با ارائه درخواست کتبی و سیر مراحل قانونی توسط واحد‌های متولی شامل سازمان صمت، سازمان شیلات، موسسات رده بندی و سازمان بنادر و دریانوردی صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.