سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶ هزار و ۸۰۰ نفر متقاضی خدمات بهزیستی پشت‌نوبت دریافت مستمری و کمک معیشتی

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : در حال حاضر و از ابتدای سال‌جاری ۶ هزار و ۸۰۰ نفر متقاضی خدمات بهزیستی پشت‌نوبت دریافت مستمری و کمک معیشتی هستند که اعتبارات دولتی کفاف خدمات‌دهی به مددجویان را نمی‌دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فاطمه رضوان‌مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن ۱۲ آذرماه روز جهانی معلولان، گفت : حوزه خدمات بهزیستی به جامعه هدف بسیار گسترده است به طوری که ۱۵۳ هزار نفر مددجو تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه قرار دارند.

او با بیان اینکه در حال حاضر و از ابتدای سال جاری ۶ هزار و ۸۰۰ نفر متقاضی خدمات بهزیستی پشت‌نوبت دریافت مستمری و کمک معیشتی هستند، گفت : متاسفانه اعتبارات دولتی کفاف خدمات‌دهی به مددجویان را نمی‌دهد و ما نیازمند یاری خیران هستیم.

او گفت: ۶۲۲ معلول ضایعه نخاعی در استان داریم که از خدمات بهزیستی بهره‌مند بوده که براساس پیگیری‌ها و تلاش‌های صورت گرفته از سوی سازمان بهزیستی خوشبختانه حق پرستاری برای این عزیزان افزایش ۲.۵ برابری داشته است.

رضوان‌مدنی، پرداخت شهریه مددجویان دانشجو زیر پوشش را از دیگر خدمات بهزیستی به جامعه معلولان عنوان کرد و افزود: معلولان عزیز دارای سه درصد سهمیه استخدامی در دستگاه‌هایی اجرایی هستند.

این مسؤول به تعهد اشتغالزایی بهزیستی استان برای ۲ هزار و ۲۰۰ نفر از مددجویان در سال جاری اشاره داشت و گفت: تاکنون از ابتدای سال برای یک‌هزار و ۶۱۸ تن از مددجویان شغل ایجاد شده است .

 

 

انتهای پیام/د

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.