سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین کالا، نظارت‌ها و رسیدگی و مجازات سه حلقه اصلی تنظیم بازار

مدیر کل تعزیرات حکومت حکومتی استان مرکزی گفت: تامین کالا، نظارت‌ها و رسیدگی و مجازات سه حلقه اصلی تنظیم بازار است.

  القاصی مهر مدیر کل تعزیرات حکومت حکومتی استان مرکزی در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان خنداب در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: سه حلقه اصلی تنظیم بازار تامین کالا، نظارت‌ها و رسیدگی و مجازات است و باید در این ۳ حلقه قیمت‌ها کنترل شود.

القاصی مهر افزود: در این جلسه در راستای اجرای مصوبات تنظیم بازار استان مرکزی، طرح‌های سهمیه بندی بنزین و بسته‌های حمایتی و نبود اداره تعزیرات حکومتی در شهرستان خنداب تصمیماتی اتخاذ شد و مسئولان موظف شدند در قالب گشت‌های مشترک با حضور فعال و نظارت دائم بر اصناف در سطح شهرستان نظارت داشته باشند.

او اضافه کرد: در این جلسه همچنین پیرامون اختلاف قیمت‌ها در برخی واحد‌های صنفی، ساماندهی سرویس‌های مدارس و آژانس‌های مسافربری، خودرو‌های حمل و نقل برون شهری و درون شهری و مشکلات نانوایی‌ها بحث و تبادل نظر شد.


جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان خنداب باحضور القاصی مهر مدیر کل تعزیرات حکومت حکومتی استان و مسئولان و اعضای این ستاد در شهرستان خنداب در فرمانداری برگزار شد و در ادامه مدیر کل تعزیرات به همراه تیم گشت مشترک از چند واحد در شهر خنداب بازدیدو در جریان مشکلات قرار گرفتند.

انتهای پیام ج

جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان خنداب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.