سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر والیبال

شکست تیم والیبال پیام مشهد در مقابل شهرداری ارومیه

از هفته دهم مسابقات لیگ برتر والیبال تیم‌های پیام مشهد و شهرداری ارومیه از ساعت ۱۷ در سالن مهران مشهد در مقابل هم قرار گرفتند که در پایان تیم شهرداری ارومیه با نتیجه ۳ بر ۲ پیام مشهد را شکست داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، از هفته دهم مسابقات لیگ برتر والیبال تیم‌های پیام مشهد و شهرداری ارومیه از ساعت ۱۷ در سالن مهران مشهد در مقابل هم قرار گرفتند که در پایان تیم شهرداری ارومیه با نتیجه ۳ بر ۲ پیام مشهد را شکست داد.
امروز تیم‌های مدعی و بالانشین، مقابل حریفان خود پیروز شدند. شهرداری ورامین، صدرنشین بدون شکست مسابقات، در خانه خود با نتیجه سه بر ۲ شهداب یزد را شکست داد. این برای نخستین بار در طول این فصل بود که ورامینی‌ها امتیاز از دست دادند.

پیکان در مریوان با نتیجه سه بر یک راه‌یاب را شکست داد تا رده دوم جدول را حفظ کند. سایپا هم با همین نتیجه میهمان خود کاله را از پیش رو برداشت و در رده سوم باقی ماند. سپاهان رده چهارمی هم در اراک، شهروند قعرنشین را سه بر صفر شکست داد و در جمع مدعیان ماند.

نتایج مسابقات هفته دهم لیگ برتر والیبال

شهروند اراک صفر - سپاهان اصفهان ۳

سایپا تهران ۳ - کاله آمل ۱

راه‌یاب ملل مریوان ۱ - پیکان تهران ۳

شهرداری ورامین ۳ - شهداب یزد ۲

خاتم اردکان ۱ - فولاد سیرجان ۳

شهرداری گنبد در این هفته استراحت داشت.
 
پس از مسابقات این هفته، لیگ برتر حدود ۵۰ روز تعطیل می‌شود تا تیم ملی ایران خود را برای شرکت در رقابت‌های انتخابی المپیک آماده کند.
 
انتهای پیام//م.ه
 

شکست پیام مشهد در لیگ برتر والیبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.