سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستور ویژه وزیر صمت برای توسعه مناطق محروم/ افزایش توازن توسعه‌ای و پیشرانی در استان های کمتر برخوردار

از سوی وزیر صمت فاز نخست برنامه توسعه مناطق محروم و کمتربرخوردار تا پایان دوره این دولت، با هدف توسعه ۱۲ استان منتخب به استانداران ابلاغ شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شاتا، از سوی وزیر صمت فاز نخست برنامه توسعه مناطق محروم و کمتربرخوردار تا پایان دوره دولت تدبیر و امید، با هدف توسعه ۱۲ استان منتخب در ابعاد مختلف بخش صنعت، معدن و تجارت به استانداران این استان‌ها ابلاغ شد.

این ابلاغ در راستای سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر توسعه صنعتی، معدنی و تجاری مناطق محروم و کمتر برخوردار، ایجاد موتور محرک تولید و افزایش توازن توسعه‌ای و پیشرانی در این استان‌ها بوده است.

در این راستا تمامی حوزه‌های ستادی و سازمان‌های توسعه‌ای و سازمان‌های استانی وزارت صمت مکلفند با پیگیری اجرای برنامه‌های مرتبط با ماموریت خود، با حمایت و پشتیبانی استانداران محترم در استان‌های ذیربط، اقدام و گزارش‌های دوره‌ای را به صورت ماهانه به دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی این وزارتخانه ارسال کنند.

همچنین به منظور پیشبرد و حل مشکلات در اجرای برنامه‌های ابلاغی، جلسات مورد نظر با محوریت معاونت طرح و برنامه این وزارتخانه در محل استانداری استان ذیربط، جهت تدوین مدل اجرایی و مالی هرکدام از پروژه‌ها وتعیین وظایف استان‌ها و نیز نظارت بر فرآیند اجرای برنامه‌ها تشکیل خواهد شد.

همچنین در صورت لزوم به تغییر و اصلاح در برنامه‌ها، مراتب مستقیماً توسط معاونت طرح و برنامه به سازمان‌ها و ادارات ذیربط ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: توسعه صنعتی ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.