سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید دو دستگاه MRI و ۵۴ دستگاه دیالیز برای استان همدان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان از افزایش ۵۰ درصدی دستگاه های دیالیز در استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر رشید حیدری مقدم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان گفت: ۵۴ دستگاه دیالیز با دلار یارانه ای دولتی برای استان و با ۳ میلیارد تومان هزینه خریداری شده است.

او از ورود هزار میلیارد تومان وسایل و تجهیزات پزشکی در استان همدان بعد از تحریم ها ی اخیر خبر داد و افزود: اگر این دستگاه ها با قیمت آزاد تهیه می شد ۸ میلیارد تومان هزینه برای ما داشت.

پیش از این در استان همدان۹۶ دستگاه دیالیز در مراکز بهداشتی و درمانی وجود داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان همچنین از خرید ۲ دستگاهMRI سی تی اسکن ۱۶ اسلایس (بروز ترین دستگاه سی تی اسکن )برای شهرهای شمالی استان هم خبر داد و افزود: برای خرید این دستگاه ها ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده است و به زودی در شهرستان های رزن و فامنین نصب می شود.

او افزود: دانشگاه علوم پزشکی همدان امسال جزو ۸ دانشگاه برتر کشورمعرفی شده است و علاوه بر آن در رضایت مندی ارباب رجوع این دانشگاه بین ۶۷ دانشگاه علوم پزشکی کشور دومین استان بعد از دانشگاه علوم پزشکی قزوین معرفی شد.

او ادامه داد: در بحث حامل انرژی هم این دانشگاه دستگاه برتر استان شد و با نصب نرم افزار در تمام مراکز بهداشت سرانه مصرف انرژی در هر بخش آب، برق و گاز و تلفن کنترل مصرف انرژی داشتیم.

انتهای پیام/ا

 

تجهیز بیمارستان های استان همدان به تجهیزات جدید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.