سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبر داد؛

اقامه نماز جماعت در ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه گیلان

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: در ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه استان نماز جماعت برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، نادر جهان آرای مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به اقامه نماز جماعت در ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه استان، گفت: در برخی مدارس شبانه روزی استان علاوه بر نماز ظهر، نماز صبح هم به جماعت اقامه می‌شود.

او با تأکید بر بهره گیری بیشتر از فرهنگ نماز در مدارس افزود:اسناد بالادستی به ویژه سند تحول بنیادین ساحت‌های ۶ گانه‌ای را تعریف کرده است که یک ساحت آن تعلیم و تربیت عبادی، اعتقادی و اخلاقی است که نماز را شامل می‌شود و باید در اجرای متوازن همه ساحت‌ها اهتمام داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اقامه نماز جماعت در مدارس گفت: اولیا دانش آموزان و مسئولان ارشد استانی برای ترویج و اقامه نماز جماعت در مدارس حضور پیدا کنند.

نادر جهان آرای به ضرورت نوسازی نمازخانه‌ها در مدارس استان اشاره کرد و افزود: در این زمینه نیز اقدامات خوبی انجام شده است، اما برخی نمازخانه‌های مدارس هنوز دچار مشکلاتی هستند که ضروری است برطرف شود.

او با اشاره به تلاش بیشتر برای ترویج نماز جماعت در مدارس، تصریح کرد: آموزش و پرورش اثرگذارترین نهاد در ترویج اقامه نماز جماعت است.

 

انتهای پیام / ق

 

برپایی نماز جماعت در ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه گیلان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.