سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نورافکن: بهترین تیم استقلال را امروز دیدم/ دوست نداشتم قلعه نویی بازنده بازی باشد

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: به جرات می‌توانم بگویم که  بعد از آن تیمی که قلعه نویی در استقلال داشت، این تیم بهترین استقلالی بود که دیدم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید نورافکن بازیکن سپاهان درباره گلزنی اش برابر تیم استقلال و اینکه چهره ویژه این بازی بود، اظهار کرد: بازی سختی برای تیم ما بود و به جرات می‌توانم بگویم که  بعد از آن تیمی که قلعه نویی در استقلال داشت این تیم بهترین استقلالی بود که مشاهده کردم. با توجه به اینکه فوتبال تنها تفریح مردم ایران است و نیمی از مردم کشورمان طرفدار استقلال هستند از استراماچونی تشکر می‌کنم که این تیم خوب را ساخته است. همچنین خدا را شکر می‌کنم که توانستم کاری کنم که تیم سپاهان و هم تیمی هایم ناراحت از استادیوم نروند و بازی را مساوی به پایان رساندیم.  

نورافکن درباره اینکه جلوی هواداران گریه کرده است، گفت: من فوتبالم را از استقلال شروع کردم و در اولین بازی تجربه لازم را نداشتم و هواداران استقلال با حمایت هایشان باعث شدند که به تیم ملی راه یابم. این بازی برایم خاص بود و  این فرصت برایم فراهم شد که در اواخر بازی به تیم محبوب خود که ۸ سال در این تیم بازی کرده بودم گل بزنم.  

او درباره عکس العمل‌های متفاوتش در این بازی بعد از زدن گل به استقلال گفت: من دوست نداشتم قلعه نویی مربی ام که از اول او مرا به استقلال آورد بازنده این بازی شود که خدا را شکر بازنده نشد.  


بیشتر بخوانید: سپاهان ۲ - استقلال ۲/ نورافکن چراغ صدرنشینی آبی پوشان را خاموش کرد


انتهای پیام/ 

اظهارات نورافکن درباره گلزنی به استقلال 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
مهتاب
۱۵:۳۶ ۱۰ آذر ۱۳۹۸
ممنون از بازیکنای استقلال چه قدیما وچه جدیدا.همتون زحمت کشیدین.
محمدرضا
۱۰:۴۳ ۱۰ آذر ۱۳۹۸
درود بر تو بازیکن خوش اخلاق متعصب و دوست داشتنی امید عزیز در هر جا که باشی و در هر تیمی بازی کنی همواره در قلب دوستداران واقعی استقلال جا داری برایت در زندگی شخصی هم آرزوی موفقیت و سلامت داریم