دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان به میزبانی طلایی پوشان با حساب ۲ - ۲ به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران با حساب ۲ - ۲ به پایان رسید، اما در جریان این بازی در چند صحنه مشکوک بازیکنان ۲ تیم به تصمیمات داوری معترض بودند.

زاهدی فر کار دست استقلال داد

پیش از آغاز بازی، استقلال به انتخاب زاهدی فر اعتراض کرد و حتی متنی را در سایت رسمی خود منتشر کرد، اما در نهایت مدیررسانه‌ای استقلال به کمیته انضباطی احضار شد و زاهدی فر طبق برنامه قضاوت دیدار سپاهان و استقلال را انجام داد.

در اولین صحنه خطای هند استنلی کی روش مهاجم سپاهان درون محوطه جریمه خودشان بود که این اتفاق دقیقه ۵۱ رخ داد و داور رای به ادامه بازی داد و استقلال از پنالتی محروم شد.

در دومین اتفاق خطای میلیچ روی بازیکن مهاجم تیم فوتبال سپاهان درون محوطه جریمه بود که داور بازی با وجود اینکه خطا را اعلام کرد، اما بیرون از محوطه جریمه و فقط در حد یک ضربه کاشته به سود طلایی پوشان اعلام کرد که موضوع باعث اعتراض اصفهانی‌ها شد.


بیشتر بخوانید: آخرین فرصت پرسپولیس برای بازگشت به کورس/ ستاره‌های تراکتور رو در روی مربی سابق تیم ملی/ استقلال به صخره زرد رسید


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Poland
محمد
۱۰:۵۰ ۱۰ آذر ۱۳۹۸
این نوع قضاوت پنالتی سپاهان را از کجا آوردیداگرخطا بود که نبودیک متر بیرون محوطه جریمه بودخودتان را به زمین و زمان می زنید جلوی پیشرفت استقلال را بگیرید کور خوانده اید طرفداری آشکار از تیم پرسپولیس فایده ای ندارد
آخرین اخبار